معاون بهره برداری شرکت برق گلستان گفت: بر اثر بارش شدید برف در مناطق کوهستانی گلستان و مسدود بودن مسیر دسترسی، برق ۴ روستا همچنان قطع است.

باشگاه خبرنگاران جوان گرگان - قائمی معاون بهره برداری شرکت برق گلستان گفت: روز گذشته بارش شدید برف و تندباد، برق ۱۲۷ روستای مناطق کوهستانی استان گلستان را قطع کرد.

به گفته قائمی برق تمامی روستا‌ها به جز روستا‌های "چه‌جا"، "گنو" و "سیاه مرزکوه" در علی آباد کتول و روستای "زیارت" در گرگان وصل شده است.

او می‌گوید: در حال حاضر مسیر دسترسی به این روستا‌ها مسدود است و منتظر بازگشایی مسیر هستیم تا اقدامات لازم برای وصل شدن برق را انجام دهیم.

غلامرضا بیکی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در این باره گفت: بر اثر بارش شدید برف مسیر ارتباطی ۵۶ روستا در استان مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری مسیر ۵۰ روستا بازگشایی شد.

او گفت: در حال حاضر مسیر دسترسی به ۶ روستای سیاه مرزکوه، چه‌جا، غریب آباد، الستان، نرسو و مایان در علی آباد کتول مسدود است و عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

بیکی می‌گوید: مسیر دسترسی به روستای زیارت گرگان هم بازگشایی شده و تردد با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

او درباره تاخیر در بازگشایی محور‌های روستایی گفت: اولویت ما در بازگشایی مسیر‌های مسدود شده ابتدا محور‌های اصلی و شریانی و بعد محور‌های فرعی و روستایی است، از این رو بازگشایی این محور‌ها زمان بر است.



انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.