رونمایی از پوستر «جشنواره رسانه ای فجر» در استان همدان

در مراسمی از پوستر «جشنواره رسانه ای فجر» استان همدان در بخش رسانه‌ای و بخش مردمی رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- علیرضا قاسمی فرزاد در این آیین گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دستاورد‌های ارزشمندی در نظام جمهوری اسلامی حاصل شده که رسانه‌ها باید این دستاورد‌ها را برای مردم تبیین کنند.

او گفت: انقلاب اسلامی در آستانه ورود به چهل‌وچهارمین بهار آزادی است و اصحاب رسانه در این شرایط «جهاد تبیین» را به شکل دقیق در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار همدان گفت: یکی از ابعاد جهاد تبیین، تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل‌هایی است که دوران قبل از انقلاب را ندیده‌اند.

قاسمی فرزاد گفت: دشمنان با تبلیغات مسموم به دنبال این هستند تا وضعیت پیش از انقلاب را خوب و وضعیت بعداز انقلاب را بد نشان دهند.

او گفت:به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان به دنبال عوض کردن جای قاتل و مقتول هستند.

 استاندار همدان گفت: با درایت و تلاش اهل قلم و اصحاب رسانه، باید مسیری را که نظام گذشته طی کرد و مسیری را که انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) در پیش گرفت، مشخص و تبیین کنیم.

قاسمی فرزاد گفت: نظام شاهنشاهی پایه و اساس خود را بر مبنای جهل و نادانی و مخفی کردن از مردم بنا نهاده بود در حالی که جمهوری اسلامی برخلاف نظام منحوس پهلوی، اساس خود را بر پایه علم، دانش و اتکا به درون و خودباوری بنا نهاده است.

او گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال پیاده کردن عدالت برای همه اقشار مختلف جامعه در دورترین نقاط کشور است.

استاندار همدان گفت: با تدابیر جمهوری اسلامی منابع سرزمینی موجود در ایران، برای نسل‌های بعد حفظ و نگهداری می‌شود.

 قاسمی فرزاد گفت: اصحاب رسانه با تبیین واقعیات و خدمات جمهوری اسلامی، مردم را در جریان امور قرار دهند.

او گفت : بدون شک بخشی از مشکلات موجود از دولت‌های گذشته به ارث رسیده که دولت سیزدهم علاوه بر پیگیری طرح‌ها و برنامه‌های خود، به دنبال حل و فصل مشکلات نیز است.

استاندار همدان گفت:منکر کمبود‌ها و سوءمدیریت‌ها نیستیم، اما باید به پیش رفت و برای پیشرفت کشور تلاش کرد.

قاسمی فرزاد گفت: اصحاب رسانه، مزایا و نقش طرح نهضت ملی مسکن در ایجاد اشتغال و ارتقای معیشت را برای مردم تبیین کنند.

او گفت: جشنواره رسانه‌ای فجر فرصتی است تا خدمات دولت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی به شکلی واقعی و وسیع منتشر و بدای مردم تبیین شود.

استاندار همدان گفت: اهل قلم نقاط امید در اذهان مردم ایجاد کرده و یاس و ناامیدی را از جامعه دور کنند.

در پایان این آیین از ۲ پوستر جشنواره فجر استان همدان در بخش رسانه‌ای و بخش مردمی با حضور «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار، حجت الاسلام «سید حسن فاضلیان» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی و «مهدی باب الحوائجی» معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان رونمایی شد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.