مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان گفت:فرهنگ مطالبه‌گری هنوز در زنجان جانیفتاده و این رامی‌طلبدکه رسانه‌ها درخصوص ایجادحس مطالبه‌گری بین مردم بکوشند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - لطیفی ظهر امروز شنبه در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، گفت: جایگاه و نقش بانوان در توسعه جامعه، اساسی و تأثیرگذار است.

او با بیان اینکه شورا و شهرداری زنجان در زمینه مواجهه با مشکلات پیش آمده در زمینه بارش برف عملکرد خوبی نداشتند و با گذشت چند روز از فروکش کردن بارش‌ها هنوز پاکسازی و برف روبی در شهر به صورت کامل صورت نگرفته است، گفت: وقتی یک نفر با ۶ هزار رأی عضو شورای شهر می‌شود، باید انتظار بوجود آمدن چنین وضعیتی را در شهر باید داشته باشیم.

لطیفی بابیان اینکه مشکل عمده کشور، نبود نظارت کافی در بخش‌های مختلف است، می گوید: ما باید  بامردم شفاف، صریح و صادقانه صحبت کنیم.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نظام اسلامی ما بر پایه اخلاق بنا نهاده شده است، اما در مرحله اجرا به عینه می‌بینیم که با مشکلات و چالش‌های زیادی مواجه هستیم که برازنده نظام اسلامی نیست.

لطیفی با تأکید بر اینکه باید کشور را با تعصب انقلابی اداره کرده و اسلام را در زندگی جاری و ساری کنیم، گفت: مشکلات و چالش‌های زیادی در حوزه‌های مختلف کشور وجود دارد که بخش مهم و اساسی آن به لحاظ ضعف‌های مدیریتی است که برای برون رفت از این چالش‌ها باید به آرمان‌های انقلاب رجوع کنیم.

او با بیان اینکه انقلاب یک آرمان بوده و نباید کوتاهی برخی از مسئولان را به پای این آرمان نوشت، گفت: اگر امروز اشکالاتی در بخش‌های مختلف کشور داریم، این اشکالات به انقلاب برنمی‌گردد و مردم از عملکرد برخی مسئولان نارضایتی دارند، بدون شک این نارضایتی را نباید به پای انقلاب نوشت، بلکه باید با مسئول مربوطه برخورد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان می گوید: مدیرانی که غرق در زندگی تجملاتی هستند، سهمی از انقلاب اسلامی نخواهند داشت.

به گفته لطیفی  یکی از رویکرد‌های اصلی صدا و سیمای مرکز زنجان در ایام‌الله دهه فجر امسال، این است که بیش از پیش در کنار مردم بوده و حرف‌های آن‌ها را بشنود.

او توجه به حوزه باور‌های اخلاقی جامعه را به عنوان یک اصل مهم مورد تأکید قرار داد و گفت: امروز شاهد افزایش دغدغه کاذب در بین آحاد جامعه هستیم و همین دغدغه‌ها موجب شده که سبک زندگی از آنچه که در دهه‌های گذشته شاهدش بودیم، تغییر کرده و به شکل کنونی که با مشکلاتی زیادی همراه است، تغییر پیدا کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان بااشاره به اینکه تلاش شده تا برنامه‌های به‌روزی برای ایام‌الله دهه فجر امسال از سوی این مرکز تدارک دیده شود، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۰ هزار دقیقه برنامه برای صدا و ۹ هزار دقیقه برنامه برای سیما تولید و پخش خواهد شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
مطالبه گری داریم ولی در خود سازمان تحت امر خودتان کسی گوش شنوا ندارد.
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
مطالبه گری داریم ولی در خود سازمان تحت امر خودتان کسی گوش شنوا ندارد.