سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در ابتدای بازی با سپاهان اصفهان دچار شوک شدیم، اما خیلی خوب به بازی برگشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان گفت: ما در ثانیه‌های اول بازی گل خوردیم و دچار شوک شدیم، اما خیلی خوب به بازی برگشتیم و سپاهان کمترین موقعیت گل را در این بازی داشت. در نیمه اول ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه سپاهان ایجاد کردیم و در نیمه دوم در روی ضد حمله‌ها می‌توانستیم خطرناک‌تر ظاهر شویم.

تیم فوتبال مس رفسنجان در نخستین بازی خود در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم، در حالی که با یک گل از سپاهان عقب بود، در نهایت به پیروزی ۲ بر یک رسید. شاگردان ربیعی با این پیروزی ۲۶ امتیازی شدند و به رده چهارم صعود کردند.

در دقیقه یک بازی مدافع مس پاس رو به عقبی برای فایز الرشیدی، دروازه بان این تیم فرستاد، اما او سر خورد و شهریار مغانلو با نهایت فرصت طلبی موفق شد در دقیقه نخست بازی سپاهان را پیش بیندازد.

او درباره جذب بازیکن در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: برنامه من برای نیم فصل دوم ثبات تیم است و با توجه به بازیکنانی که مصدوم شده اند ۲، ۳ بازیکن جذب خواهیم کرد.

محمد انصاری و قائم اسلامی خواه ۲ بازیکن مس از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شدند و در نیم فصل اول نتوانستند برای مس بازی کنند. مهدی کیانی و شاهین توکلی نیز چندین هفته است که مصدوم هستند. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار