پرونده قتل شهردار دهدز در حال رسیدگی است

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور گفت: از آنجا که هنوز مشخص نشده که شهردار دهدز از طریق گلوله اشرار یا نیرو‌های مسلح به قتل رسیده، این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب دهدز در حال رسیدگی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان درباره جزئیات رسیدگی به پرونده فرشاد نقدی شهردار دهدز گفت:  تیراندازی میان مأموران و اشرار بوده است و هنوز مشخص نیست تیر از ناحیه کدام شخص داخل رستوران شلیک شده و به شهردار دهدز که داخل رستوران نشسته بوده، اصابت کرده و موجب فوت او شده است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور   می‌گوید: براساس اصل ۱۵۹ که اصل بر رسیدگی در محاکم عمومی است این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب دهدز در حال رسیدگی است.

او گفت: اگر چنانچه به نتیجه برسند گلوله‌ای که موجب کشته شدن شهردار شده مربوط به نیرو‌های مسلح بوده است پرونده با قرار عدم صلاحیت از دادسرا به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان خوزستان ارسال می‌شود.

این مقام مسئول در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا بعد از حدود ۱۳ روز هنوز عامل تیراندازی مشخص نشده است؟ گفت: این را باید دادسرای عمومی و انقلاب دهدز پاسخ دهد، چون پرونده در آنجا در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.