با نگاه مهندسی فرهنگی نقشه راه تعیین شود

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: در بخش‌های مختلفی از جمله اهل سنت، حوزه‌های علمیه، دانشگاه هاو آموزش و پرورش باید با نگاه مهندسی فرهنگی نقشه راه تعیین شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حجت الاسلام والمسلمین محامی  در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد تقی سبحانی رییس بنیاد فرهنگی امامت و ریاست انجمن کلام حوزه‌های علمیه کشور گفت: زمینه‌های کار در سیستان‌وبلوچستان وجود دارد و پهناور بودن استان، هم مرزی با کشور‌های همسایه، وجود اقوام و مذاهب مختلف، محرومیت‌ها و وجود نیرو‌های جوان مستعد و با انگیزه باعث می‌شود تا با عنایت بیشتری به کار و فعالیت بپردازیم.

امام جمعه زاهدان گفت:  باید در ابعاد مختلف کادرسازی و تقویت نیروی انسانی؛ افزایش جنبه‌های مهارتی، رشد علمی، معنوی و اخلاقی، طراحی و برنامه‌ریزی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: ایجاد فضای همکاری و هماهنگی در استان از دغدغه‌های نهاد‌های حوزوی است که به نظر می‌رسد علی رغم محرومیت‌های موجود بسیاری از زیرساخت‌ها وجود داشته و یا قابل ایجاد می‌باشد.

او  گفت: ذیل قرارگاه فرهنگی کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته امور دینی، آموزش و پرورش و دانشگاه وجود دارد که در قالب این کمیته‌ها فعالیت‌ها هماهنگ می‌شود و به کارگیری نیرو‌های تربیت شده در بخش‌های مختلف قابل برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار