فورد پیکربندی مدل‌های محبوب خود را در موجودی نمایندگی‌ها کاهش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان - طبق نامه‌ای که به نمایندگی‌های فورد ارسال شده، شرکت فورد پیکربندی‌های موجود ۹ مدل محبوب خود را در نمایندگی‌ها کاهش خواهد داد. این ابتکار ممکن است در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه رخ دهد.

به گزارش موتور وان، این حرکت "قالب بندی مجدد موجودی" نامیده می‌شود و به این معنی است که همه پیکربندی‌ها در موجودی‌های فروشندگان در دسترس نخواهد بود. مدل‌های تاثیر پذیر در قالب‌بندی مجدد موجودی شامل خودرو‌های Escape، Bronco Sport، Edge، Explorer، Expedition، Ranger، F-۱۵۰، F-۲۵۰، و Mustang است.

شایان ذکر است خودروی فورد برانکو که یکی از محبوب‌ترین نام‌ها در خط تولید خودرو در آمریکا است در این فهرست حضور ندارد. بر اساس این گزارش، تخصیص‌ها براساس "راهنما‌های سفارش موجودی منطقه ای" از ورودی‌های فروشنده و داده‌های فروش، خواهد بود.

خودروی فورد

فورد در این نامه به چندین مزیت این ابتکار اشاره کرده است. این ابتکار‌ها شامل "روز‌های سریع‌تر برای نوبت"، "کاهش موجودی قدیمی"، "هزینه پایین‌تر طرح طبقه/ بهبود سودآوری" و "پیش‌بینی قابل پیش‌بینی‌تر/ مدیریت موجودی آسان‌تر" هستند.

ناگفته نماند که این اقدام فورد در راستای کمبود موجودی فعلی و توقف تولید است که در کل صنعت خودرو به وجود آمده است. عوامل متعددی مانند اختلالات زنجیره تأمین و همه گیری کرونا، بر کمبود مذکور تأثیر گذاشته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.