ارومیه میزبان جام باشگاه‌های والیبال آسیا

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: با رایزنی‌های انجام گرفته با رییس فدراسیون والیبال، ارومیه میزبان جام باشگاه‌های والیبال آسیا خواهدبود.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - کیومرث پورایراندوست گفت: با تلاش شهرداری ارومیه و با رایزنی‌های انجام گرفته با فدراسیون والیبال، شهر ارومیه میزبان جام باشگاه‌های والیبال آسیا خواهد بود و با تمام توان این شهر را برای میزبانی بهتر آماده می‌کنیم.

وی می گوید: برای حل مشکل باشگاه شهرداری نیز، شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه و نهاد‌های مختلف به زودی این مشکل را حل خواهندکرد تا باشگاه شهرداری ارومیه به عنوان میزبان و نماینده استان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حضور یابد که در این خصوص باید از مدیریت شهری ارومیه که برای حل این مشکل در تلاش است، قدردانی کنیم.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با توجه به کیفیت بالای میزبانی ارومیه از لیگ ملت‌های والیبال جهان در سال ۹۸، میزبانی جام باشگاه‌های آسیا نیز به بهترین شرایط انجام خواهدگرفت تا نام شهر ارومیه و استان آذربایجان‌غربی در اذهان والیبال دوستان ماندگار شود.

مسابقات جام باشگاه‌های والیبال آسیا اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود که با توجه به میزبانی ارومیه، ۲ تیم از ایران در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.