پیام‌های دریافتی ۳ بهمن ماه؛

گلایه از تاخیر در پرداخت وام ازدواج و مشکلات متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن

پیام‌های رسیده در تاریخ ۳ بهمن ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان -  پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشان www.yjc.news روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

 


درخواست پیگیری مشکل استخدام
با عرض سلام وخسته نباشید بنده در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه سال ۹۶ شرکت کردم ودراین آزمون حد نصاب نمره را کسب کردم، ولی با توجه به کسب نمره حد نصاب به دادگستری استان کرمان مراجعه کردم، ولی خبری از استخدام بنده نشد گفتند باید تهران مجوز استخدام بدهد شما را استخدام کنیم این درصورتی است که چند بار هم به منابع انسانی قوه قضائیه هم اعتراض کردم، اما خبری نشد از شما تقاضا دارم مشکل بنده را پیگیری کنید.


گلایه از تاخیر در پرداخت وام ازدواج
سلام. خسته نباشید به هر بانکی برای وام ازدواج مراجعه می‌کنم به نتیجه‌ای نرسیدم. من الان ۴ ماه است که در بانک صادرات مدارک تکمیل شده، اما وام بسته است.


مشکلات متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن
سلام. برای دریافت وام ودیعه مسکن به دو ضامن به بانک بانک سپه شعبه چهاراه دولت آباد مراجعه کردم، اما تا کنون به نتیجه نرسیدم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


واریز نشدن حقوق پرستاران
سلام. من پرستار شاغل دربیمارستان‌های دانشگاه ایران هستم. امروز سوم بهمن و هنوز حقوق ما‌ها واریز نشده است. لطفا رسیدگی کنید.


گلایه دانشجویان از برگزاری کلاس‌های حضوری علمی کاربردی
درباره برگزاری کلاس‌های آنلاین دانشگاه علمی کاربردی گزارشی تهیه کنید. ما متاهل هستیم و باید سر کار برویم. خواهش می‌کنم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.


درخواست دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی برای برگزاری کلاس‌های آنلاین
سلام خسته نباشید خواهش می‌کنم این ترم هم کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزارشود ما در شهر دیگری ساکن هستیم و برای دانشگاه باید به دانشگاه علمی کاربردی تهران بیاییم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


اخذ عوارض شهرداری توسط تپسی
تیم تپسی بابت هر سرویس عوارض شهرداری را ازحساب کاربری راننده کم می‌کند. پیگیری کنید.


تاخیر در ارسال کارت گواهینامه رانندگی
با سلام و خسته نباشید ممنون می‌شوم روند صدور گواهینامه را پیگیری کنید ۳ ماه است که قبول شدم ماشین هم گرفتم کارت ماشین هنوز نیامده است. لطفا پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار