معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت:امسال به یک هزار و ۸۷۶ نفر از دانشجویان و طلاب علوم دینی، با هدف بهبود شرایط تحصیلی، شهریه پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - آرش محمدحسینیان گفت: با اعتباری بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب کمک هزینه تحصیلی به فرزندان مددجووبالغ بر ۳۶ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی تحت پوشش از خدمات حمایتی و فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان بهره‌مند شدند.

پرداخت کمک هزینه شهریه برای تمام دانشجویان، برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی با موضوعات مختلف، برگزاری مسابقات، جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی در طول سال از جمله خدمات ارائه شده به دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب تحت پوشش است.

او گفت: امسال از مجموع دو هزار و ۹۴۷ دانشجوی تحت حمایت به هزار و ۸۷۶ نفر از دانشجویان و طلاب علوم دینی، با هدف بهبود شرایط تحصیلی، شهریه پرداخت شده است که امید داریم این مهم بتواند به قطع زنجیره فقر در آینده کمک کند.

محمدحسینیان با دعوت از نیکوکاران خیراندیش اصفهانی در حمایت از تحصیل فرزندان تحت حمایت این نهاد، گفت: عموم شهروندان خیر می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۳۱۸۸۷۷ در ایجاد بستر مطلوب علمی برای فرزندان نیازمند اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.