کشف یک تُن و ۱۰۳ کیلو مواد افیونی در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان از کشف یک تُن و ۱۰۳ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح در شهرستان سراوان خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند مسلح قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان سراوان به نقاط مرکزی کشور را دارند.

او گفت: شب گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و اعضای این باند مسلح را که با ۳ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت تویوتا در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، در حوالی یکی از روستا‌های بخش جالق سراوان بودند شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  سوداگران مرگ با مشاهده مأموران انتظامی بدون توجه به اخطار‌های صادره، به سمت آن‌ها تیراندازی و با سرعت به یک جاده فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مافتی بر اثر آتش پُرحجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو‌های حامل مواد به ارتفاعات منطقه فرار کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای فراری این باند بیان داشت: تکاوران پلیس در این عملیات مقتدرانه یک نفر از سوداگران مرگ را دستگیر و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی از قاچاقچیان یک تُن و ۱۰۳ کیلو مواد افیونی را شامل ۹۷۲ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۱۳۰ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش را به همراه ۲ دستگاه بی سیم دستی کشف کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار