فعالیت دختران محجبه در رشته‌های مختلف ورزشی

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: باید به دنیا نشان داده شود دختران محجبه می‌توانند به صورت حرفه‌ای ورزش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سردار عبدالرضا حاجتی گفت: حوزه ورزشی در تاثیرگزاری بر خانواده‌ها و دختران بسیار حائز اهمیت است و در راستای سالم سازی جسمانی جوانان باید به ورزش پرداخته شود.

به گفته مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان باید به دنیا نشان داده شود دختران محجبه جمهوری اسلامی ایران می‌توانند ورزش کنند و این حرفه را به صورت جدی دنبال نمایند.

او می‌گوید: جشن اختتامیه پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده کل‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بی نظیر بود پوشش آن از برگزاری مسابقات مهم‌تر است تا بتوانیم اعلام کنیم ما در زمینه ورزش بانوان فعالیت‌های خوبی داریم.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران در مراسم اختتامیه جشنواره شمیم سپاه گفت: برنامه‌های دارد با عنوان تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده دارد

به گفته زنگنه در بحث تعالی خانواده به تعالی روحی، جسمی و فکر آن‌ها ها باید پرداخته شود. در تعالی جسمی که ورزش است روح انسان لطیف می‌شود و آمادگی پذیرش معنویت است.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران گفت: ورزش بسیار مهم بوده است دختران با ورزش به نشاط می‌رسند همچنین مسابقات قرآنی و کوهپیمای نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.