مهمترین شاخص ارزیابی عملکرد مدیران اقتصادی چیست؟

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : مهمترین شاخص ارزیابی عملکرد مدیران اقتصادی میزان موفقیت آن‌ها در جذب منابع اشتغال‌زایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهزادباباخانی گفت : اشتغالزایی و رفع بیکاری در استان کرمانشاه آنقدر اهمیت دارد که رئیس جمهوری در دیداری که استاندار با ایشان داشتند بر لزوم تلاش مضاعف برای زدودن چهره بیکاری و ایجاد اشتغال در کرمانشاه تاکید ویژه کردند.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه اگر می‌خواهیم بر مشکلات بیکاری استان غلبه شود لازم است سهم ویژه‌ای از اعتبارات ملی به دست بیاوریم، اما قبل از آن باید از تمام ظرفیت‌های استان و امکاناتی که وجود دارد مانند تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، تسهیلات اشتغال روستایی، تسهیلات مربوط به مددجویان کمیته امداد و ظرفیت‌های بنیاد برکت بخوبی استفاده کنیم و مانع برگشت حتی یک ریال از منابع استان شویم.

استاندار تاکید فراوانی بر برگشت نکردن منابع دارد لذا دستگاه‌های اجرایی باید تمام توان و ظرفیت خود را برای جذب منابع به کار بگیرند. تاکید او بر این است که هر دستگاه اجرایی و بانک عاملی که در جذب منابع کوتاهی کند به افکار عمومی معرفی شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.