سرپرست شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت : تجهیزات لازم و نیرو‌های عملیاتی برای ترمیم شبکه‌های آسیب‌دیده در منطقه «کلاشی» آماده اعزام هستند،به محض بازگشایی راه‌های ارتباطی و انتقال تیر برق، این مناطق به جریان برق وصل می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- محمد مرادی گفت : برق بیش از ۹۰ درصد مناطق روستایی استان که بر اثر بارش‌های برف چند روز گذشته قطع شده بود وصل شده و امدادرسانی به دیگر مناطق و روستا‌هایی که برق آن‌ها قطع شده با باز شدن راه‌های ارتباطی بسرعت انجام خواهد شد.

به گفته سرپرست شرکت توزیع برق استان کرمانشاه برق مناطق روستایی شهر‌های پاوه، کوزران، ثلاث باباجانی، دالاهو و جوانرود وصل شده و اکنون برق روستا‌های محور جوانرود به سمت کلاشی بخاطر عدم بازگشایی راه ارتباطی هنوز باقی‌مانده است.

علت قطعی برق این مناطق شکستن تیر‌های برق و سقوط ترانسفورماتور‌ها و در نتیجه بریده شدن سیم‌های برق است شرکت توزیع برق و شرکت برق منطقه‌ای با همکاری نیرو‌های سپاه و ارتش و استفاده از خودرو‌های نظامی مانند تانک و بالگردر برق این مناطق را وصل کرده است.

با شروع بارش برف و کولاک در مناطق اورامانات، بیش از ۵۰ هزار مشترک بی برق شدند، با این بارش‌های سنگین برق پنج شهر کوچک و ۲۱۹ روستای استان قطع شد که تاکنون برق همه شهر‌ها و بیش از ۹۰ درصد روستا وصل شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.