سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: مدیران استان سمنان پاسخگوی مطالبه‌های مردمی و اصحاب رسانه باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -احمد ریواده گفت: دولت آیت الله رییسی دولت مردمی است و باید مسائل مردم با جدیت دنبال شود و حتی در مسائل حاکمیتی نیز دولت خود را مکلف به پاسخگویی می‌داند.

پیگیری و پاسخگویی مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان از مقامات استانی مطالبه شود و مدیران نیز با شفافیت پاسخگو باشند.

مشارکت فعال اصحاب رسانه و حمایت واقعی از جریان رسانه‌ای برای توسعه استان سمنان یک ضرورت است و انتظار می‌رود اصحاب رسانه در این زمینه بیش از پیش همراهی کنند.

مبنای حرکت و توسعه در استان سمنان سند آمایش سرزمین است و اولویت اول برای توسعه استان در سند آمایشی توسعه منابع استانی و نیروی انسانی است و اگر می‌خواهیم توسعه یافته باشیم باید مبنا اطلاع‌رسانی درست باشد.

سمنان جزو استان‌های توسعه یافته کشور است و باید همواره با اطلاع‌رسانی درست امید را در مردم تقویت کرد.

بازدید شبانه و متعدد از مراکز مختلف صنعتی و غیر صنعتی موجب می‌شود تا برای فعال کردن واحد‌های راکد در زمینه‌های مختلف مانند تامین اعتبارات و تسهیل در اقدامات عملکرد بهتری داشت و این رویه در استان سمنان دنبال می‌شود.

جهاد تبیینی و روشنگری مورد تاکید مقام معظم رهبری است و مهمترین عرصه جهاد در زمان حاضر جهاد روشنگری است و اصحاب رسانه افسران روشنگری هستند

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.