باشگاه شهر خودرو به پرداخت ۴۰۰ هزار دلار به میروسلاو اسلاووف بازیکن سابق اوکراینی اش از سوی دادگاه عالی ورزش محکوم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان -باشگاه شهر خودرو مدتی پیش در پرونده شکایت میروسلاو اسلاووف بازیکن اوکراینی خود با محکومیت ۴۰۰ هزار دلاری معادل ۱۱۵ میلیارد ریال مواجه شد، اما این باشگاه به دادگاه عالی ورزش (cas)  شکایت کرد و اکنون  این محکومیت بعد از یک سال  از سوی cas تایید و  طی نامه‌ای به باشگاه شهرخودرو ابلاغ شده است. فیفا در نامه چند روز قبل خود به این باشگاه مشهدی، مهلت چند هفته‌ای را برای پرداخت طلب میروسلاو  مشخص کرده است و در صورت  پرداخت نکردن  این مبلغ، این باشگاه با جرایم سنگین تری روبرو خواهد شد.

 فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو بهمن سال ۱۳۹۸ بدون اطلاع کادر فنی سابقش و پس از جلساتی با میروسلاو اسلاووف بازیکن اوکراینی که از طرف یکی از دوستانش معرفی شده بود، با او قرار دادی ۳ ساله منعقد کرد. بر اساس این قرار داد باشگاه شهرخودرو  باید در سال اول ۱۰۰ هزار دلار، در سال دوم ۱۵۰ هزار دلار و در سال سوم ۲۰۰ هزار دلار را بابت حضور میروسلاو در مشهد به او پرداخت می‌کرد، اما این باشگاه فقط توانست ۵۰ هزار دلار از قرار داد این بازیکن در سال اول را پرداخت کند!

پس از ۳ ماه از پرداخت نکردن بقیه مطالبات میروسلاو از سوی  حمیداوی، این بازیکن اوکراینی از این تیم جدا شد و بابت کل قرار داد ۳ ساله اش از باشگاه شهرخودرو به فیفا شکایت کرد. میروسلاو  از سال ۱۳۹۹ پیگیر دریافت مطالباتش بود و در نهایت نیز موفق به گرفتن حکم علیه حمیداوی و باشگاهش، در فیفا شد، اما باشگاه شهرخودرو پرونده را به CAS برد تا شاید بتواند حکم سنگین ۴۰۰ هزار دلاری را بشکند.

نکته جالب توجه این است که میروسلاوو در زمان حضور در شهر خودرو کمتر از ۱۰ بار برای این تیم به میدان رفت و بدون این که گلی به ثمر برساند، ایران را ترک کرد. این بازیکن اوکراینی  پس از جدایی از شهرخودرو با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده و صرفا در حوزه مدلینگ فعال است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار