مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: تعداد ۸۸۸ نانوایی در استان قم فعال است که ۵۸۰ مورد آن یارانه‌ای یک و ۳۰۸ مورد آن یارانه‌ای دو است که تفاوت این دو در قیمت آرد یارانه‌ای است که به آن‌ها تخصیص پیدا می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - سعید محمدی گفت: در مجموع ۷۶۰ واحد نانوایی یارانه‌ای یک و دو در سطح شهر قم و ۱۲۸ واحد نانوایی در روستا‌های استان فعال است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: بیشترین تعداد نانوایی استان مربوط به نان سنگک است که در همین رابطه ۲۸۴ واحد نانوایی سنگک یارانه‌ای یک و دو در سطح شهر قم و ۵۴ نانوایی در سطح روستا‌های استان به پخت این نان می‌پردازند.

او گفت: همچنین ۱۲۱ واحد نانوایی یارانه‌ای یک و دو در زمینه پخت نان بربری در سطح شهر قم و ۱۴ واحد نانوایی بربری در سطح روستا‌های استان فعال است.

محمدی گفت: ۷۱ واحد نانوایی تافتون یارانه یک و دو نیز در سطح شهر قم و ۲۲ واحد نانوایی تافتون در روستا‌های استان نان مورد نیاز مردم را عرضه می‌کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: همچنین در زمینه نان لواش ۲۳۱ واحد نانوایی یارانه‌ای یک و دو در سطح شهر قم و ۳۸ واحد نانوایی در روستا‌های استان به پخت این نان می‌پردازند.

محمدی گفت: ۵۰ واحد پخت نان فانتزی و سه مجتمع نان نیز در استان قم فعال است که مجموع این تعداد عدد ۸۸۸ واحد نانوایی ذکر شده را نشان می‌دهد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: میزان آرد مصرفی این تعداد نانوایی در استان قم در هر ماه بیش از ۱۰ هزار تن است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته این میزان آرد به خوبی تامین شده و در اختیار نانوایان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نانوایی ، آرد و نان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار