امام جمعه کوهبنان گفت: مطالبه گری از مسئولان باید از سر دلسوزی صورت گیرد و زمینه تخریب را در پی نداشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - جلسه کمیته ارتباطات، اطلاع رسانی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ستاد دهه فجر کوهبنان در دفتر امام جمعه به همت دبیر ستاد دهه فجر شهرستان کوهبنان برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام مرتضی جعفری، امام جمعه کوهبنان خطاب به خبرنگاران گفت: سعی کنید در برنامه‌های دهه فجر تهیه گزارش همراه با صداقت باشد و به عنوان یک امانت دار واقعی آن را در اختیار مردم قرار دهید.

رئیس ستاد دهه فجر کوهبنان گفت: در دهه فجر خدمات نظام اسلامی را برای مردم بازگو کنید و با بیان نقاط مثبت، دل دوستان را شاد و دل دشمنان را به درد آورید.

امام جمعه کوهبنان گفت: همواره باید مطالبه گری را از مسئولان داشته باشیم؛ اما باید در ابتدا به سراغ خود مدیر برویم و سعی کنیم مطالبه گری از سر دلسوزی صورت گیرد و زمینه تخریب را در پی نداشته باشد.

به گفته او برخی افراد مغرض خدمات ارزشمند نظامی اسلامی طی سالیان متمادی را نادیده می‌گیرند و دوست دارند کاستی‌ها را بزرگ جلوه دهند؛ اما خبرنگاران باید با درایت جواب قانع کننده به آنان بدهند و ما همواره باید باعث زینت جمهوری اسلامی باشیم و خدمات را برای همگان بازگو کنیم و امروز ما در اوج عزت و اقتدار هستیم.

به گفته رئیس ستاد دهه فجر کوهبنان خبرنگاران باید تلاش کنند کار‌های انجام شده در شهرستان طی سالیان گذشته را به اطلاع مردم برسانند و همواره در خط ولایت و رهبری و خط انقلاب اسلامی حرکت کنند و این را در نظر داشته باشند که جناح بندی‌ها فصلی هستند؛ بنابراین خود را فدای گروه‌های سیاسی نکنیم و دین خود را ارزان نفروشیم تا فردای قیامت بتوانیم جواب گوی شهدا خصوصا سردار دل‌ها باشیم.

جلسه کمیته ارتباطات، اطلاع رسانی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ستاد دهه فجر کوهبنان

در ادامه  سرهنگ صمدالله ترابی، فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: افرادی در صدد هستند، همواره بین گروه‌ها و افراد مختلف جامعه تفرقه بیندازند و متاسفانه برخی از آنان هنوز حرف از شاه خائن می‌زنند.

به گفته او حکومت پهلوی سراسر از خیانت بود درحالی که عفت، حجاب، پاکدامنی در دوران پهلوی رخت بسته بود.

سرهنگ ترابی  گفت: سردار دل‌ها که کارش برای رضایت حضرت حق بود در قلوب مردم جهان جای گرفت و همواره آرزوی شهادت داشت  و خبرنگاران باید سیره، روش و مکتب سردار دل‌ها را ادامه بدهند و  همه باید همواره پشتیبان ولایت و نظام باشیم.

او گفت: مردم ایران با دست خالی در برابر حکومت پهلوی قیام کردند؛ پس نگذاریم انقلاب به دست افراد نا اهل بیفتد که خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در این عرصه وظیفه سنگینی بر عهده دارند و  خبرنگاران همواره باید با صداقت و به صورت خودجوش برای شفاف سازی و اطلاع رسانی به موقع گام بردارند و در این بین، مواظب حفظ آبروی افراد باشند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان گفت: خبرنگاران تلاش کنند انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنند تا زمینه را برای خفت و خواری بیشتر دشمنان رقم برنند.

انتهای پیام/ م 

برچسب ها: دهه فجر ، مطالبه گری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار