سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: باید به سمتی حرکت کرد که فرمانداری و شورای اشتغال تبدیل به خانه دوم سرمایه‌گذاران و کارآفرینان شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حجت‌اله دهدشتی گفت: سند اشتغال شوشتر باید تهیه شده تا به عنوان پایه امور شورای اشتغال از آن استفاده کنیم، ضمن اینکه باید به سمتی حرکت کرد که فرمانداری و شورای اشتغال تبدیل به خانه دوم سرمایه‌گذاران و کارآفرینان شود.

به گفته فرماندار شوشتر اعضای شورای اشتغال در موضوع پذیرش و پیگیری مشکلات کارآفرینان حتماً هم‌افزایی داشته باشند چرا که ماشین اشتغال شوشتر باید با سرعت بیشتری حرکت کند. البته روند اشتغال‌زایی متوقف نیست، اما باید سرعت آن متناسب با نیاز روز و شعار و سیاست‌های دولت پیش رود.

او گفت: ظرفیت‌هایی که می‌تواند منجر به ایجاد شغل شود باید احصاء شده و در قالب کتابچه یا آلبومی برای ارائه آن‌ها به متقاضیان و سرمایه‌گذاران تهیه و تدوین گردد و سرمایه‌گذاران و کارآفرینان دغدغه مهمی دارند و آن هم عدم وحدت رویه دستگاه‌های مختلف در انجام امور اداری محوله و مربوط به حوزه کارآفرینی است که بعضی مواقع متاسفانه چه از نظر زمانی و چه از نظر امور اداری دیده نمی‌شود.

به گفته رئیس شورای اشتغال شوشتر از این پس بنا داریم شورای اشتغال را به سمت کارگاهی بودن ببریم و در هر جلسه بخشی از زمان را به بررسی مشکل یک تا دو نفر از سرمایه‌گذاران اختصاص دهیم تا بتوان به صورت دقیق‌تر مسائل را رفع کرد. شورای اشتغال باید بیش از هرچیز به سراغ انحصار‌ها و موانع موجود و بروکراسی ضد اشتغال رفته و آن‌ها را اصلاح کند.

دهدشتی گفت: یک کرسی سرمایه‌گذاران در شورای اشتغال باید راه‌اندازی شود تا فرصت‌ها را با بهره‌گیری از این موقعیت شناسایی کرده و در زمینه رفع موانع تولید که مبنای رشد اشتغال است، طبق تاکیدات مقام معظم رهبری گام برداریم.

تمام جمعه و نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با راه‌اندازی کارگروه‌های مرتبط، طرح‌ها و برنامه‌های بسیار خوبی در زمینه رونق اشتغال دارند. عزم مسئولان شهرستان در زمینه اشتغال بر هم‌افزایی است و  انتظار می‌رود که سایر کنشگران نیز در حوزه اشتغال در این مسیر همراهی کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار