سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال واتفورد به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم فوتبال واتفورد، کلودیو رانیری سرمربی ایتالیایی خود را پس از گذشت فقط سه ماه و نیم از فعالیتش برکنار کرد. این باشگاه لیگ برتری اکنون جست و جوی جانشین او را آغاز کرده است.

به دنبال شکست ۳-صفر جمعه شب واتفورد مقابل نوریچ سیتی، که این تیم را به رده نوزدهم و ما قبل آخر جدول فرستاد، سران واتفورد تصمیم به برکناری این سرمربی ایتالیایی گرفتند.

واتفورد اکنون به دنبال سومین سرمربی دائمی خود در این فصل است، پیش از این روز ۳ اکتبر شیسکو مونوز توسط جینو پوتزو در مالک باشگاه برکنار شد و باشگاه واتفورد در آن زمان چهاردهم لیگ بود.

رانیری در طول دوران سرمربیگری خود تنها موفق به کسب هفت امتیاز شد که مهمترین آن پیروزی ۴-یک مقابل منچستریونایتد در ویکاریج رود در ماه نوامبر بود. از آن زمان به بعد، واتفورد تنها یک امتیاز کسب کرده است. (تساوی یک -یک مقابل نیوکاسل در ۱۵ ژانویه)
به این ترتیب چهارمین دوره رانیری در فوتبال انگلیس پایان یافت او پیش از واتفورد هدایت چلسی، لسترسیتی و فولام را بر عهده داشت.

بزرگترین دستاورد رانیری در دوران مربیگری اش در فصل ۱۶-۲۰۱۵ به دست آمد که لستر را در حالی که یکی از کاندیداهای سقوط بود به عنوان قهرمانی در لیگ برتر  انگلیس هدایت کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار