باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -به گفته یحیی الهی همچنین از این تعداد ۴۹ هزار و ۴۴۲ درخواست راهنمایی و اطلاعات از پلیس قابل رسیدگی و عملیاتی نبوده است.
وی گفت: از مجموع تعداد کل تماسهای عملیاتی ۲۳ هزار و ۱۰۸ فقره تماس فوریتی و چهار هزار و ۷۳۶ فقره تماس غیر فوریتی بود.
وی با بیان اینکه در مدت مذکور ۱۰۵ فقره تماس بصورت بررسی اطلاعاتی بوده است ادامه داد: میانگین تماس ۲۴ ساعته با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ حدود ۲ هزار و ۶۰۰ مورد در روز میباشد.
الهی تصریح کرد: مرکز فوریتهای ۱۱۰پل ارتباطی پلیس و مردم است بنابراین مدارا با شهروندان، گشاده رویی در پاسخ مناسب به تماس گیرنده، موجب عزت و افتخار پلیس و ارتقای اعتماد مردم به این نهاد میشود از این رو کاربران باید ضمن رعایت اصول کاری، مخاطب خود را به طور کامل راهنمایی کنند.
انتهای پیام/ب