سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: من و مدیران باشگاه خبر داشتیم که مقابل استقلال بازی نخواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - دیدار تیم‌های استقلال و هوادار در هفته شانزدهم لیگ برتر به دلیل مثبت شدن تست کرونای اعضای بازیکنان آبی پوش لغو شد و به زمان دیگری موکول شد. هنوز زمان دقیق این بازی اعلام نشده است.

رضا عنایتی سرمربی هوادار در مورد لغو این بازی گفت: همه می‌دانستند این بازی برگزار نمی‌شود. ما تمرین کردیم و به ما گفتند که بازی نداریم. چطور می‌شود یک تیمی ۷ بازیکن داشته باشد و بیاید با تیمی که بازیکنانش سالم هستند بازی کند؟ این موضوع اصلا درست نبود و جان بازیکنان در خطر بود. ما برنامه اردویی داشتیم و همه چیزمان بهم خورد. ما هتل رزرو کرده بودیم، اما مشخص بود این بازی لغو می‌شود. اولویت ما این است که بازیکنانمان، سلامت باشند. همه کار‌های تاکتیکی و برنامه هایمان بهم خورد. شرایطمان بعد از لغو بازی با استقلال سخت‌تر شد. در مجموع ما تمریناتمان را ادامه می‌دهیم تا بدن بازیکنان اُفت نکند. سلامتی از همه چیز مهم‌تر است. به خاطر لغو بازی با استقلال ضرر کردیم و ان شاالله هر چه خیر است پیش بیاید. خودم هم گفته بودم که نباید با استقلال بازی کنیم.

هوادار با ۱۴ امتیاز، در رده دوازدهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رادمان
۱۰:۴۵ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
کلا هشت روز قبلش بود حافظه نداره بدبخت اقلا با بقیه خم تیمیهات هماهنگ کن تو که بازیکنت گفت هند بوده خودت میگفتی جوگیر شده بازم باید حرفتو باور کنیم
آخرین اخبار