افتتاح نمایشگاه‌ دائمی وفصلی برای فروش محصولات مددجویان کرمانشاهی/ ارائه تسهیلات به مددجویان در جهت اشتغال‌زایی

معاون بهزیستی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه‌های دائمی و فصلی برای فروش محصولات مددجویان با هدف حمایت از مددجویان کرمانشاهی افتتاح می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- صفدر مظفری گفت: نبود محل فروش برای تولیدات مددجویان از سری مشکلاتی است که داریم و برای رفع این مشکل جلسه‌ای با رئیس اتاق اصناف برگزار شد. در این جلسه بر همکاری برای تأمین فضا و مکان فروش محصولات مددجویان در راستای ایجاد نمایشگاه‌های دائمی و فصلی تاکید شد.

 برای تولید یک محصول مددجو مجبور به گذراندن زنجیره تهیه مواد اولیه، تولید، بازاریابی و فروش محصول است. با کمک دستگاه‌های اصناف، جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری در تلاش هستیم تا مددجویان مشکلات و موانعی که در راه حوزه بازاریابی و فروش محصولات دارند را تا حد زیادی برطرف کنیم.

به گفته مظفری، مددجویانی که توانایی تولیداتی در حوزه مشاغل خانگی، مشاغل کارگاهی، صنایع دستی، لبنی و محصولات قابل عرضه برای فروش دارند، می‌توانند در این نمایشگاه غرفه تحویل گرفته و محصولات خود را به فروش رسانند. برای این کار به مددجویان تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات و برای اشتغالات خرد و مشاغل خانگی ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات داده می‌شود.

مددجویان می‌توانند با مراجعه به معاونت مشارکتی حوزه اشتغال ثبت نام کرده و در نمایشگاه غرفه تحویل گیرند. همشهری‌های کرمانشاهی می‌توانند با مراجعه به پارک شاهد مکان بین‌المللی نمایشگاه‌های کرمانشاه سالن ترنج محصولات تولید شده به دست مددجویان را خریداری کنند.

این نمایشگاه از روز ۲۷ دی ماه سال‌جاری افتتاح شده و همشهری‌های کرمانشاهی می‌توانند مواد مورد نیاز خود را از این محصولات خریداری کنند.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.