ویدئویی که مهارت یک راننده در دور زدن در جاده حاشیه پرتگاه را نشان می دهد، مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان - روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که مهارت یک راننده حرفه‌ای در جاده حاشیه پرتگاه را به تصویر می‌کشد.

بنا به گزارش Searchoye، در این ویدئو این راننده با خودروی شاسی بلند خود اقدام به دور زدن در یک جاده باریک کوهستانی می‌کند. در ابتدای این ویدئو در حالی که راننده در تلاش برای دور زدن است، بیننده با دیدن این صحنه احساس می‌کند هر لحظه ممکن است او به داخل پرتگاه سقوط کند. با این حال این راننده حرفه‌ای با قرار دادن مداوم پای خود روی پدال گاز و ترمز موفق به چرخاندن سر خودروی خود و دور زدن در این جاده باریک می‌شود.


بیشتر بخوانید


این ویدئو پس از انتشار در توئیتر توسط بازیگر بالیوود «راوینا تاندون» بازنشر شد. او ضمن بازنشر این ویدئو مهارت این راننده در دور زدن در این جاده باریک را مورد تمجید قرار داد. این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو تاکنون میلیون‌ها بیننده داشته است.

بسیاری از کاربران نیز با اشاره به اینکه این راننده یک راننده حرفه‌ای بوده مهارت وی را ستودند. برخی از کاربران به این نکته اشاره کردند که کوچکترین اشتباه راننده در لحظه حرکت خودرو به عقب می‌توانست به یک تراژدی ختم شود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "یک راننده بسیار ماهر، اما واقعا به ریسکش نمی‌ارزد. باید کمی بیشتر رانندگی می‌کرد تا جایی برای دور زدن ایمن پیدا کند."

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۱۶:۳۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
من خودم یک راننده ماهر هستم ولی این کار خیلی خطرناکه یک لحظه غفلت یک عمر پشیمونی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۲۲ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
همیشه این ریسک کردنها و ماجرا جویها و دیوانه گریها اونی که می خواهید نمی شود و می شود اولین اشتباه می شود آخرین اشتباهتان در این دنیا و به دنیای باقی می روید !!!فقط می تونیم بهش بگوییم مرد روانی روانپریش اهل حماقت که این عملش با مقیاس عقل تفکر هیچ انسان خردمندی جفت جور نمی شود و رد می دهد !!!چرا که اصلا نیازی هم نیست اینکار را در این خیابان باریک پر ریسک پرتگاهی کشنده انجام دهد اگر یک پلیس راهنمایی رانندگی اونجا بود هم باید جریمه سنگینش می کرد هم خودروش را به پارکینک متخلفین می بردند هم راننده را بازداشت می کردند بخاطر اینگون جرم خطرناکی که انجام داده و گواهینامش رو هم باید یک سوراخ روش می کردند و تا مدت مشخص هم از رانندگی منعش می کردند تا با جان خود و مال خود بازی نکند و عقوبت و تبعات بعدی جبران ناپذیری که در حادثه کشته شدنش نصیب خانواده اش می شد هم بی اندیشد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
حالا چه کار واجبی پیش اومده بود که اینهمه خطر رو به جون خرید