مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰ فعال اقتصادی در استان با دریافت گواهی میزان بدهی مالیاتی خود متقاضی استفاده از تهاتر طلب و بدهی خود با دولت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - محمدعلی غفاری میزان درخواست اولیه تهاتر شرکت های دارای مطالبه از دولت در کهگیلویه و بویراحمد در امسال را ۵۰۰میلیارد ریال اعلام کرد.

او گفت: پس از ثبت اولیه درخواست تهاتر بدهی مالیاتی با طلبکاری شرکت ها از دولت  در سامانه تسویه و تهاتر و تایید نهایی این درخواست ها،  پرونده این شرکت ها به سازمان  برنامه بودجه کشور جهت تخصیص اعتبار و صدور نهایی سند تسویه خزانه ارسال می شود.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تاکنون تهاتر ۱۵شرکت استان تایید نهایی و سند اسناد خزانه آن نیز صادر شده است، گفت: مهلت تقاضای تهاتر از سوی شرکت ها تا پانزدهم بهمن ماه جاری تعیین شده است.

او گفت: در سال ۱۳۹۹میزان تهاتر در کهگیلویه و بویراحمد حدود  ۲۰۰میلیارد ریال بود.

غفاری گفت: فعالان اقتصادی که دارای بدهی مالیاتی و از طرفی طلبکاری از دستگاه های اجرایی هستند از ظرفیت تهاتر برای دریافت مطالبه و برای مالیاتی خود از طریق استفاده از اسناد تسویه خزانه سریع تر اقدام کنند و اداره کل امور مالیاتی در کمترین زمان ممکن نسبت به انجام این مهم اقدام می کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.