رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پیرو تصویب هیأت دولت، عملیات بازسازی واحد‌های آسیب دیده در سیل اخیر بلوچستان آغاز شده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مصطفی بیک‌مداح  گفت: پیرو تصویب هیأت دولت، عملیات بازسازی واحد‌های آسیب دیده در سیل اخیر منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر بازسازی واحد‌های مسکونی شهرستان‌های چابهار، کنارک و فنوج آغاز شده و مقرر است در مجموع چهار هزار و ۱۰۰ واحد شهری و روستایی تعمیر و بازسازی شود.

او می گوید: سه مرحله جاری شدن سیلاب در ماه گذشته حدود دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال خسارت به واحد‌های مسکونی جنوب استان وارد کرده که عمده آن مربوط به شهر کنارک است.

به گفته او تمام تلاش ما بر این است که بازسازی واحد‌های مسکونی طبق برنامه زمانبندی و برابر دستورات رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا شهریور‌ماه سال آینده به اتمام برسد تا کمترین آسیب ممکن به مردم وارد شود.

بیک‌مداح  گفت: در حال حاضر چهار اکیپ بنیاد مسکن استان با بکارگیری ۲۹ دستگاه خودروی سنگین امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد در شهرستان‌های چابهار، کنارک، دشتیاری و دلگان مستقر هستند و وظیفه بازگشایی مسیرها، آواربرداری و خدمت‌رسانی به مردم را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار