پتروویچ: احساس خوبی از بازی با تیم قدرتمند ایران داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق گفت: از بازی با یک تیم قدرتمند احساس خوبی داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان - ژلیکو پتروویچ، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق پیش از دیدار تیمش با ایران، در نشست خبری اظهار داشت: از بازی مقابل یک تیم قدرتمند احساس خوبی داریم و باید خودمان را آماده بازی با ایران کنیم. ایران بازیکنان خوبی در تیم‌های زنیت سن پترزبورگ و پورتو دارد.  

تیم ملی فوتبال ایران  در ادامه مسابقات خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فردا در ورزشگاه آزادی میزبان عراق است. شاگردان اسکوچیچ که با ۱۶ امتیاز صدرنشین گروه A هستند، در صورت پیروزی برابر عراق صعود خود به جام جهانی را قطعی می‌کنند.

پتروویچ درباره تقابل خود به عنوان بازیکن تیم ملی یوگسلاوی با تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ گفت: آن دوره گروه سختی با آلمان و آمریکا داشتیم و ایران تیم قدرتمندی در آن زمان بود. درست است که یک بر صفر بازی را بردیم، اما ایران آن موقع تیم خیلی خوبی بود و من روبه‌روی مهدی مهدوی‌کیا بازی کردم.

در جام جهانی ۱۹۹۸، ایران با یک گل برابر یوگسلاوی و با ۲ گل برابر آلمان نتیجه را واگذار کرد. ملی پوشان کشورمان با گل‌های حمید استیلی و مهدی مهدوی کیا موفق شدند آمریکا را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند.  

تیم ملی ایران پس از آلمان و یوگسلاوی در رده سوم گروه F جام جهانی ۱۹۹۸ ایستاد.  

سرمربی تیم ملی عراق درباره از دست دادن چند بازیکن خود به دلیل ابتلا به ویروس کرونا گفت: ۴ بازیکن ما به کرونا مبتلا شده اند و شرایط سختی را تجربه می‌کنیم. این مشکل برای ایران هم وجود دارد، اما کار برای ایران راحت‌تر است، زیرا آن‌ها میزبان هستند و می‌توانند مشکل را مدیریت کنند.

امجد عطوان، یاسر قاسم، مناف یونس و احمد یاسین بازیکنان تیم ملی عراق هستند که به دلیل ابتلا به کرونا نمی‌توانند تیم ملی کشورشان را در بازی با ایران همراهی کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار