معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: حدود یک هزار و ۵۰۰ دانشجوی این دانشگاه با بازگشایی حضوری به خوابگاه نیاز دارند که برنامه به گونه‌ای خواهد بود که همه دانشجویان بتوانند از خدمات خوابگاهی استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - رضا نیک‌اندیش  می‌گوید: با توجه به وضعیت کرونا، تصمیم دانشگاه بر این است که خوابگاه‌ها به صورت تدریجی بازگشایی شوند البته پیش از این نیز خوابگاه را برای دانشجویانی که کار عملی داشتند به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی، باز کرده بودیم.

به گفته او   قطعا دانشجویان در خوابگاه‌ها به صورت تدریجی و با برنامه اسکان داده خواهند شد.

مقام مسئول گفت:  کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ارشد کاملا حضوری است، اما برای دانشجویان کارشناسی در حال برنامه‌ریزی هستیم تا به مرور و با برنامه دقیق در دانشگاه حضور پیدا کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول می‌گوید:  با برنامه‌ریزی که انجام می‌شود، حتما شیوه نامه‌ها رعایت خواهند شد و شاهد تراکم دانشجو نخواهیم بود.

به گفته نیک اندیش  تاکید اصلی بر اجرای دقیق نکات بهداشتی در خوابگاه‌ها و سالن‌های غذاخوری است.

او گفت:  ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول مقداری کمتر از نیاز است، تقریبا حدود یک هزار ۴۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰ دانشجو به خوابگاه نیاز دارند که این دانشجویان به صورت مقطعی و به تفکیک ورودی، حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.