رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه از نجات فرد محبوس شده در آسانسور و اطفای حریق آتش منزل مسکونی در ایذه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - احسان احمدپور گفت: صبح امروز در پی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه ۱۲۵ و اعلام محبوس شدن یکی از ساکنان در آسانسور، آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

او می گوید: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از ابزار نجات اقدام به باز کردن درب آسانسور کردند و شخص محبوس شده را از آسانسور خارج کردند.

احمدپور گفت: در هنگام حبس در آسانسور خطر جدی فرد را تهدید نمی‌کند؛ بنابراین باید با حفظ آرامش و خونسردی با سرویس کار مجاز آسانسور یا سامانه حوادث سازمان آتش نشانی (۱۲۵) از طریق گوشی همراه یا تلفن اضطراری موجود در کابین آسانسور تماس گرفته شود.

به گفته رئیس اداره آتش نشانی ایذه ظهر امروز نیز یک باب منزل واقع در جاده اصفهان این شهرستان دچار آتش سوزی شد که بلافاصله آتش نشانان این اداره به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت:  اکیپ اعزامی آتش را مهار  و از سرایت آن جلوگیری کردند.

این مقام مسئول علت  استفاده از سیم و کابل غیر استاندارد  را دلیل این آتش سوزی عنوان کرد و گفت: این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت، اما مقداری از وسایل این منزل در آتش سوخت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی کیانی
۲۱:۳۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
واقعا دمتون گرم با نیروهای جوان جدید دارید عالی کار میکنید خدا بهتون سلامتی بده موفق باشید
دوست خوبم قاسم کیانی عزیز