معاون استانداری لرستان خبر داد؛

تصویب ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات برای واحد‌های تولیدی لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ۲۶ میلیارد تومان در قالب تسهیلات برای حمایت از ۲۷ واحد تولیدی استان تصویب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -سیروس ابراهیمی گفت: در جلسه امروز ۲۷ طرح اقتصادی استان در زمینه تولیدات کشاورزی و صنعتی با بیش از ۲۶ میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان  گفت: همچنین پرداخت حدود ۲۰ میلیارد تومان دیگر برای سرمایه در گردش طرح‌های جهاد کشاورزی مطرح گردید که به دلیل نقص در مستندات و بازدید‌های میدانی، مقرر شد این بازدید‌ها توسط تیم کارشناسی مربوطه انجام، مستندات تکمیل و به دبیرخانه گزارش شود.

او گفت: در صورت تایید توسط کمیته نظارت، طرح‌های مذکور نیز مصوب و در جلسه آتی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مطرح خواهد شد که با احتساب همه طرح‌های ارائه شده در جلسه امروز، در مجموع اعتبار اختصاص یافته به این طرح‌ها حدود ۵۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات خواهد بود.

معاون استاندار لرستان گفت: باید مصوبات جلسات و بازدید‌های میدانی حدود ۲۰ روز اخیر را در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان پیگیری و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی کرد.

ابراهیمی گفت: باتوجه به در پیش بودن ایام پایانی سال و لزوم تامین مایحتاج مردم، تمامی اقدامات در راستای تسهیل تولید در دستور کار حوزه اقتصادی استانداری قرار دارد و در این راستا نظارت‌ها بر بازار شب عید نیز تشدید خواهد شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.