برشنا:

استفاده غیر قانونی از خدمات برق رسانی جرم محسوب می‌شود

برشنا اعلام کرد برق وارداتی اوزبیکستان و ترکمنستان وصل خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان - حمیدالله حمیدی، رئیس شرکت بلخ رشنا در مصاحبه با خبرنگاران پیرامون وضعیت برق رسانی و جلوگیری از دزدی برق گفت: پروسه قطع لین برق افرادی که پول صرفه برق را تحویل نمی‌دهند یا افرادی که برق دزدی استفاده می کنند آغاز شده و جریان دارد.

اشخاصی که از خدمات برق رسانی بلخ برشنا بصورت غیر قانونی استفاده می کنند بعد از شناسایی از طریق ارگان های امنیتی به نهاد های عدلی و قضایی معرفی می شوند.

حمیدی با بیان اینکه بلخ برشنا در سطح شهرمزارشریف یکصد و هفتاد هزار مشترکین دارد گفت: مشکلات قطع برق وارداتی به داخل کشور بررسی و مشخص شده و امروز برق وارداتی اوزبیکستان و ترکمنستان به داخل افغانستان با برطرفی مشکلات دو باره وصل خواهد شد.

چندی قبل در جلسه عمومی کارمندان شرکت بلخ برشنا موضوعات چون حصول عواید، شناسایی سارقین برق، فراهم سازی خدمات، تلاش روز افزون کارمندان این شرکت و قطع لین دوامدار مطرح شده بود.

پیش از این برشنا اعلام کرده بود که نشستی با هیأت ترکمنستانی برای رایزنی درباره واردات برق انجام شده است.

مقام‌های ازبکستانی گفته بودند که در ایستگاه "تیلی مرجان" این کشور مشکل فنی به وجود آمده که در نتیجه میزان برق صادراتی به افغانستان کاهش یافته است.

شرکت برشنا گفته است که به‌دلیل کاهش برق وارداتی از ازبیکستان، برق 16 ولایت با سکتگی مواجه شده و مشکل پرچاوی نیز به میان آمده است.

انتهای پیام/ ه

 

 

برچسب ها: برشنا ، برق ، مزارشریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.