مدیر روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: امکان بازدید مجازی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به ۲ زبان انگلیسی و عربی بررسی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- کمال مظفری گفت: در سفر اخیر سرهنگ «حمید حیدری» رئیس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای به استان همدان و بازدید او  از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، امکان بازدید مجازی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به ۲ زبان انگلیسی و عربی مورد بررسی قرار گرفت.

 اکنون امکان بازدید از موزه  به زبان فارسی  وجود دارد.

پس از پایان جنگ رزمندگان همدانی که دل در گرو فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس داشتند تلاش کردند تا با ساخت مکانی، چون باغ موزه دفاع مقدس وبا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان و عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل‌های آینده زمینه را برای آشنائی بیشتر اقشار مختلف مردم با این اتفاق عظیم فراهم سازند.

او گفت: همچنین در جلسه‌ای با مدیرکل مخابرات استان همدان، نحوه ایجاد امکان بازدید مجازی از تمام یادمان‌های استان همدان بررسی شد.

مظفری در ادامه گفت: بررسی راه‌اندازی نرم‌افزاری مانیتور‌های موجود در غرفه‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان برای ارائه مناسب اطلاعات به بازدیدکنندگان و برنامه‌های اجراشده در فضای مجازی به‌مناسبت هفته مقاومت، از دیگر برنامه‌های سفر رئیس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای به استان همدان بود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار