مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای ساکنین محلات کم برخوردار استان دفترچه درمانی سلامت رایگان صادر و افراد از خدمات بیمه سلامت بهره مند می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - غلامرضا کاظمی گفت: بسیاری از ساکنین محلات کم برخوردار ممکن است از اینکه می‌توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار گیرند، اطلاع نداشته باشند.

او گفت: بر همین اساس فراخوان جهت شناسایی افراد ساکن در این مناطق داده می شود و ساکنین این مناطق تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.

کاظمی گفت: در این راستا تفاهم نامه ای بین سازمان بیمه سلامت و وزارت کشور در خصوص بیمه نمودن ساکنین محلات کم برخوردار و حاشیه شهر ها امضا شده و بدنبال این تفاهم نامه در استان، کارگروه فنی نظارت و ارزیابی طرح تحول و توسعه اجتماع محور محلات کم برخوردار در استان تشکیل و اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد گفت: این طرح با هدف زیر پوشش قرار گرفتن و ارائه خدمات بیمه سلامت با ساکنین محلات کم برخوردار اجرا می شود.

کاظمی گفت: نیاز ضروری و کمک رسانی به برخی از مردم به خصوص در محلات و نیاز به درمان با توجه به وضعیت کنونی بخصوص بیماری های مسری ، شناسایی و بهره مندی این افراد از پوشش بیمه ای کمک شایانی به پیشگیری،درمان و ارتقای سلامت این عده دارد.

او گفت: در اجرای تفاهم نامه انتظار داریم که دستگاه های عضو به کمک بیمه سلامت بتوانند گامی هر چند کوچک در این زمینه بردارند.

کاظمی گفت: اداره کل بیمه سلامت استان و پرسنل خدوم این اداره ضمن اعلام اشتیاق و آمادگی کامل به دستور مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ، پس از شناسایی و معرفی افراد مشمول ، پوشش بیمه ای و سپس راه اندازی پزشک خانواده و نظام ارجاع و در ادامه بیمه تکمیلی را دارند.

 مدیرکل بیمه سلامت استان ابراز امیدواری کرد با همفکری و هماهنگی اعضای کارگروه استانی شاهد اتفاقات خوب به نفع افراد فاقد بیمه و پوشش رایگان بیمه پایه درمان تمام این افراد در استان باشیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.