فرماندار کاشان گفت: بهترین محیط ادارات برای نمازخانه باید در نظر گرفته شود از طرفی بیان بهترین اخبار برای کارکنان بعد از نماز می‌تواند جنبه تشویقی داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - علی اکبر مرتضایی قهرودی گفت: مشکلات در سایه نماز قابل رفع است مدیران ادارات با قرار گرفتن در صف اول نماز جماعت زمینه تشویق کارکنان را به نماز بیش از پیش فراهم نمایند.

او این موضوع را در شورای رابطان نماز ادارات اعلام کرد و گفت: مشکلات اداری نباید مانع برگزاری نماز اول وقت شود. بهترین محیط ادارات برای نمازخانه باید در نظر گرفته شود از طرفی بیان بهترین اخبار برای کارکنان بعد از نماز می‌تواند جنبه تشویقی و ترغیبی داشته باشد.

فرماندار کاشان می گوید: باید همه باهم در اجرای فرامین و دستورات الهی از نماز برای نجات خودمان در دنیا و آخرت استفاده نمائیم.

 آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در کاشان نیز در در شورای رابطان نماز ادارات گفت: مسجد نیاز به تشریفات ندارد، بلکه نیاز به نظافت و پاکیزگی دارد، نه اینکه به قول حاج آقا قرائتی مکانی را در گوشه اداره‌ای که به کار نمی‌آید برای اقامه نماز در نظر بگیریم.

پیش از این رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفته بود: مدیران باید به اقامه نماز جماعت در ادارات اهتمام ویژه داشته باشند و ۲۰ دقیقه را به برپایی نماز اختصاص دهند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.