اختصاص ۵ هزار تن قیر برای تکمیل راه‌های آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پنج هزار تن قیر به ارزش ۵٠٠ میلیارد ریال برای تکمیل راه‌های این استان تخصیص یافته است

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - سیدمحسن حمزه‌لو گفت: قیر تخصیص یافته برای تکمیل پروژه‌های تفویضی شامل کریدور بزرگراهی غرب کشور، بزرگراه بین‌المللی ارومیه - سرو، تعریض و بهسازی محور شاهین‌دژ - تکاب، بزرگراه نقده - پیرانشهر - تمرچین و بهسازی پیرانشهر - سردشت در نظر گرفته شده است.

وی می گوید: تخصیص قیر موجب سرعت‌ بخشی پروژه‌های شاخص راهسازی از جمله بزرگراه بین‌المللی ارومیه - سرو و تقاطع غیرهمسطح در محور سلماس - صوفیان می‌شود.

به گفت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی عملیات راهسازی در ١٩ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی تکمیل شده است و به زودی، ۴ کیلومتر از بزرگراه بین‌المللی ارومیه - سرو، ١٠ کیلومتر از بزرگراه ارومیه - مهاباد - میاندوآب و سه کیلومتر از بزرگراه نقده - پیرانشهر - تمرچین به بهره‌برداری می‌رسد.

۹۰ درصد کریدور‌های بین المللی و منطقه‌ای از جمله مسیر‌های مهم آسیای جنوب شرقی با اروپا و قفقاز از این استان می‌گذرد که نشان دهنده اهمیت استان در حوزه حمل و نقل و لجستیک است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.