معاون نخست وزیر قطر در دیدار با رئیس جمهور کشورمان دعوت رسمی امیر قطر از وی برای شرکت در اجلاس سران کشور‌های صادر کننده گاز را تقدیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر گفت: سازوکارهای چندجانبه در تامین امنیت، به خصوص در حوزه‌ انرژی اهمیت دارد.

به گفته رئیس‌جمهور, «لازم است هماهنگی و هم افزایی در سیاست‌های انرژی کشورهای تولید کننده، حفظ و تقویت شود.»

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر نیز در این دیدار گفت: قطر مصمم است تمام تلاش خود را برای افزایش سطح روابط با جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی بکار گیرد و امیر قطر شخصا روند توسعه روابط بین دو کشور را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام اقای رئیسی لطفا نرید وملت ایران را بیشتر از این سر خورده بی اعتبار نکنید . ایا استقبال آقای پوتین را فراموش کردین چه بی اعتبار کرد ایران وایرانی را خجالت اور بود استبال پوتین از صدر اعظم اتحادیه اروپا رو دیدین در چه فضایی وبا چه دسته گلی بود وبا چه تشریفاتی بود ولی استقبال شما رو دیدیم در یک اتاق بسیاربزرگ وبا چه فاصله ای بود انگار در سالن انتظار بود خواهشا بیشتر از این سر خوردمون نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
با سلام وقتی خودمان برای رئیس جمهور کشورمان بااین لحن استفاده میکنیم دیگه از بقیه چه انتظار داریم دعوت قطر از رئیسی ..........
آخرین اخبار