ضرورت تاسیس موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی دربناب

فرماندار شهرستان بناب با اشاره به ضرورت تاسیس موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی دربناب گفت: متاسفانه در اثر نبود این موسسه در سطح شهرستان بسیاری از بیماران سرطانی به شهرستان همجوار می‌روند یا برای بهبودی بیماران و همراهان خود مسیر ۱۲۰ کیلومتری را از بناب به مرکز استان طی می‌کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - شهریار فتحی گفت:این شهرستان در یک موقعیت سوق الجیشنی واقع شده است که با فراهم شدن امکانات اولیه نه تنها خدمات درمانی و بهداشی به جمیعت این شهر حل خواهد شد بلکه حدودی از مشکلات شهر‌های جنوب استان و شهر‌های غرب کشور نیز برطرف می‌شود.

سازمان‌های مردم نهاد نقش واسط بین دولت و جامعه و مردم را بر عهده دارند،آنچه که مردم را تشویق به فعالیت در این سازمان‌ها می‌کند فعالیت داوطلبانه در این سازمان هاست که در آن مردم از روی علاقه بی آنکه ریالی دریافت کنند حاضر شده و در راستای دغدغه‌های خود تلاش می‌نمایند.

 یکی از وظایف مهم سازمان‌های مردم نهاد را فرهنگ سازی در بین مردم و تشویق و ترغیب مردم به مشارکت در امور اجتماعی از طریق فعالیت در NGO‌ها است و فعالیت شفاف در NGO‌ها منجر به جلب اعتماد و عضویت مردم در این سازمان‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار