شهردار شاندیز از شرکت این شهرستان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -سید احمد باقری گفت: معرفی ظرفیت‌های مختلف گردشگری، ‏فرهنگی و سرمایه گذاری شهر کهن شاندیز در سطح ملی و بین المللی مهمترین هدف شرکت در نمایشگاه گردشگری تهران است. ‏

 این نمایشگاه از نهم تا دوازدهم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و سرمایه گذاران حوزه گردشگری است.

شهردار شاندیز گفت: بخش مهمی از توسعه شهر‌ها از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در جهت توسعه پایدار شهر‌ها یکی از راه‌های مهم برون رفت از مشکلات است؛ بخش خصوصی توانمند می‌تواند ظرفیت‌های بالقوه شهری را شکوفا سازد و شهر شاندیز جاذبه‌های متعدد و متنوعی جهت سرمایه گذاری دارد.

او گفت: تمایل برای حضور و سرمایه گذاری در شاندیز بسیار زیاد است و ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این شهر توانایی جذب سرمایه گذاران را دارد؛ مهیا کردن بستر‌های لازم و شناسایی و برنامه ریزی برای حوزه‌های مختلف شهری و گردشگری برای حضور سرمایه گذاران می‌تواند مدت اجرای پروژه‌های شهری را کاهش و از سویی طول عمر مفید پروژه‌ها را افزایش دهد.

باقری معتقد است، شهرداری شاندیز در نمایشگاه تهران جاذبه‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه گذاری، ساماندهی گردشگری و معرفی فرصت‌ها و پروژه‌های سرمایه گذاری خود نظیر مجموعه گردشگری پردیس طبیعت شاندیز، پل طبیعت و مجموعه گردشگری سرخاندیز را معرفی می‌کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار