بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: من از تیم فجرشهید سپاسی دلخور هستم به همین خاطر در نیم فصل به این تیم نمی روم.

باشگاه خبرنگاران جوان-محمد حسین مرادمند  بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره این که آیا نیم فصل به فجر سپاسی می‌رود یا خیر گفت: من نیم فصل به هر تیمی می روم اما به تیم فجر سپاسی نخواهم رفت. مدیر عامل فجر سپاسی پس از باخت برابر پرسپولیس درباره من صحبت هایی کرد که علاقمند نبودم. من قصد بی احترامی نداشتم. باید احترام من حفظ شود. از فجر سپاسی دلخور شدم.

وضعیت سیاوش یزدانی چطور است؟

فکر می‌کنم شرایط او همانند من باشد و نمی‌توانم درباره او اظهار نظر کنم. قانونی که من تا به امروز استفاده کردم شامل یزدانی هم خواهد شد.

قبل از بازی با الهلال چرا با تیم به امارات نرفتید؟

 من قبل  از بازی با الهلال  با استقلال بحث مالی داشتم و این موضوع را به فرهاد مجیدی اطلاع دادم. البته من با هزینه شخصی خودم به امارات رفتم  و به من  احترام  گذاشته نشد.

دریافتی بازیکنان از استقلال تاکنون چقدر بوده است؟

اصلا نمی‌خواهم درباره پرسپولیس حرف بزنم، اما آن‌ها تمام طلب‌های فصل گذشته خود را دریافت کردند و طلب امسال آن‌ها تا سقف ۴۰ درصد پرداخت شده است و این اتفاق برای ما رخ نداده است. طلب فصل گذشته ما هنوز پرداخت نشده و امسال هم تا سقف ۳۰ درصد مبلغ را دریافت کردیم. نمی‌خواهم با صحبت‌هایی که می‌کنم وضعیت خوب  استقلال بر هم بخورد.

قصد قهرمانی در جام حذفی را دارید؟

فرهاد مجیدی همیشه به ما می‌گوید که  زیاد بخواهید، چرا نباید قهرمان جام حذفی شویم؟  ما پتانسیل داریم که برنده باشیم.

داستان معافیت تحصیلی چیست؟

ابتدا صعود تیم ملی فوتبال کشورمان را به جام جهانی تبریک می‌گویم. شایعات درمورد سربازی من شیطنت بود. فرهاد مجیدی همیشه می‌گوید صحبت‌ها را بشنو و بگذر. یک سری مصاحبه انجام دادند و من از کنار این موضوع رد شدم. سرباز نیستم و می‌توانم از معافیت‌های مختلف استفاده کنم. اکنون  برای کفالت اقدام کرده ام.

سخت‌ترین مهاجمی که تا به امروز دیدی که بوده است؟

مهدی طارمی سخت‌ترین مهاجمی بود که مقابل او بازی کردم. از بازی شیمبا خوشم می‌آید. طارمی جا گیری‌های فوق العاده ای دارد.

از مبتلا شدن به ویروس  کرونا بگویید؟

بعد از بازی با  نفت مسجدسلیمان تعدادی از بازیکنان در تمرین حاضر نشدند و با دستور مجیدی برای تست اقدام کردیم. تست ۱۶ نفر از بازیکنان استقلال مثبت شد و این موضوع خطرناک بود. من دچار تب و لرز شدم و ۲ روز پیش تست منفی بود، اما تمرینات‌مان تعطیل است. حدود ۱۸ بازیکن ما دچار کرونا شدند.

درباره تعویق بازی با پیکان بگویید؟

خیلی دوست داشتم مقابل پیکان بازی می‌کردیم، چون آماده هم بودیم اما دچار ویروس کرونا شدیم.

با استقلال تمدید می‌کنید؟

از استقلال پیشنهاد تمدید قرارداد ۲ تا ۳ ساله دریافت کرده‌ام و به باشگاه پاسخ مثبت دادم.

نظرتان درباره داوری چیست؟

از داوری ضرر دیده‌ایم. بزرگ‌ترین ضربه داوری در دربی بود که پنالتی بر روی ژستد گرفته نشد.

داستان گل نخوردن استقلال چیست؟

فوتبال ورزش گروهی است و این که گل نمی‌خوریم به خاطر دفاع تیمی است. فرهاد مجیدی تمام حرفش به ما این بود که دفاع تیمی را درست کنیم و مدام تذکر می‌دهد که شخصیت تیمی حفظ شود.  تمام رکورد‌ها روزی شکسته می‌شود و می‌بازیم، اما باید سعی کنیم که روند گل نخوردن را تا آخر فصل ادامه دهیم.

درخواست محمدحسین مرادمند از مسئولان استقلال چیست؟

از مسئولان می‌خواهم پیگیر‌تر باشند تا از شرایط خوب استقلال دور نشویم.

داستان حکم جلب خودت به کجا رسید؟

باید از جیب بابت انتقالم به استقلال، به شهر خودرو  پول پرداخت می‌کردم و باشگاه استقلال هم وضعیت خوبی نداشت که بخواهم پولی بگیرم. بهترین فوتبالم را در شهر خودرو داشتم. حکم جلب مرا شب قبل از یکی از بازی‌ها به هتل آوردند و فرهاد مجیدی از اعتبارش برای من استفاده کرد. جا دارد از نامداری تشکر کنم، چون خیلی به من کمک کرد.

دلیل موفقیت‌های مجیدی چیست؟

همیشه باید خوب بود و خوب تمرین کرد. همیشه باید در تمرین خوب باشید تا در بازی کردن به حق خود برسید.

با منشا دعوا کردی؟

اگر احساس کنم بازیکنی در زمین بد دهنی می کند مقابل او خواهم ایستاد. منشا هم در یک بازی بی ادبی کرد و مقابلش ایستادم.

چه تفاوتی میان مدیریت مددی و آجورلو هست؟

خیلی خوب است که مدیرعامل به  سرمربی و بازیکن آرامش منتقل کند. اکنون با حضور آجورلو آرامش داریم. ابتدای فصل ما زمین تمرین مناسب نداشتیم. ما تیم بزرگی هستیم و این برایمان خوب نبود.  با حضور آجورلو زمین تمرین مناسب در اختیارمان قرار گرفت. مددی به خاطر نوع مصاحبه آرامش تیم را بر هم می‌زد.

الگوی شما در میان مدافعان چه افرادی هستند؟

سبک بازی کاناوارو را دوست دارم، چون هوش خوبی دارد. راموس به نظرم خیلی ایراد دارد، اما کاناوارو  را قبول دارم. هادی عقیلی الگوی من است.

فرهاد این فصل و فصل پیش چه فرقی دارد؟

مجیدی در این فصل در تمرین و بازی‌ها صبورتر است.

سوگلی مجیدی کدام بازیکن است؟

مهدی قائدی همچون مجیدی بازی می‌کند. مجیدی علاقمند بازیکنانی است که یک به یک بازی می‌کنند. فکر کنم مجیدی، چون باید مدافعان را در دوران فوتبالی اش از سر راه بر می‌داشت، زیاد ما را دوست نداشته باشد!

نظرتان درباره نتیجه بازی  با گل گهر چیست؟

دل بسته ۲امتیاز برابر گل گهر نیستیم و برایمان مهم نیست. اگر نتیجه  برگردد هم تاثیر منفی روی ما نخواهد داشت. ترسی از هیچ تیمی نداریم و برای کسب قهرمانی می‌جنگیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار