معاون رییس جمهور در حوزه زنان و خانواده امروز در بازدید از موسسه دانش بنیان کارآفرینان شایسته فاخر رشت از توسعه حمایت‌ها در حوزه کار آفرینی شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - هاله یحیی زاده، کارآفرینان شایسته فاخر رشت به انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در حوزه زنان و خانواده گفت: این مرکز، نخستین مرکز همکارِ مورد تایید آموزش‌های آنلاین سازمان ملی استاندارد کشور برای برگزاری دوره‌های رایگان مهارتی، کار آفرینی و مدیریت کسب و کار، نخستین اکوسیستم کارآفرینی و شتابدهنده دانش بنیان گیلان، تنها کار گزار ارزیابی صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان و نخستین مرکز توانمند سازی شرکت‌های دانش بنیان گیلان است.

به گفته او این مرکز ۲ هزار و ۱۴۰ عضو دارد و ۶۸ تیم استارت آپی در زمینه خدمات دیجیتال و IT داریم که ۴۰ تیم به مرحله تولید محصول رسیده اند و ۲۸ تیم هم در مرحله آموزش و منتورینگ و تولید محصول هستند.

تیم‌های استارت آپی در زمینه خدماتِ دیجیتال و IT در بازار داخلی و بین المللی فعال هستند خواستار این هستیم که فضای کاری گسترده‌تر و همچنین تسهیلات کم بهره برای توسعه زیر ساخت‌های کسب و کار و فعالیت استارت آپی ارائه شود.

انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در حوزه زنان و خانواده نیز از عزم دولت برای حل مشکلات مربوط به حوزه کار افرینی خبر داد و گفت: توسعه آموزش‌های بین المللی کارآفرینی در کشور‌های همسایه از دیگر پیگیری‌های مهم این حوزه است.

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.