ایجاد رقابت سازنده بین فیلم سازان در ایده پردازی فیلم کوتاه

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای "ماه" با هدف شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه هنری در استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - ربیع‌الله اصالت‌فر گفت: جشنواره فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای "ماه" در زمینه‌های فیلم، انیمیشن، نماهنگ، موشن گرافی، پوستر، عکس و دلنوشته به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه هنری و ایجاد رقابت سازنده بین فیلم سازان در ایده پردازی فیلم کوتاه توسط انجمن فیلم بسیج هنرمندان کهگیلویه‌ و بویراحمد برگزار می‌شود.

او گفت: موضوع جشنواره فیلم کوتاه ماه با رویکردی خلاقانه و نوآور در بخش‌های مادر، سلامت (مقابله با کرونا)، صرفه‌جویی در زمینه‌های مختلف، معرفی الگو‌های برتر، مبارزه با اعتیاد، وجدان کاری و معنویات انسانی و موضوع آزاد است.
 
اصالت فر با اشاره به اینکه دبیری این جشنواره را حجت وفایی‌نیک مسئول انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان بر عهده دارد، گفت: فراخوان این جشنواره برای دریافت آثار از ۲۷ دی‌ آغاز شده است و تا ۱۸ بهمن‌ماه ادامه دارد.
 
او گفت: اسامی راه یافته به بخش مسابقه ۲۲ بهمن‌ماه اعلام می‌شود در هر زمینه ۳۰ اثر به هیات داوران اعلام و آثار برگزیده شده به مدت یک هفته در درگاه‌های معتبر فضای مجازی به نمایش گذاشته می شود.
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه‌ و بویراحمد جوایز جشنواره فیلم کوتاه «ماه» را، جایزه نقدی به مبلغ ۴ میلیون تومان به همراه تندیس جشنواره برای آثار برگزیده اول، جایزه نقدی به مبلغ ۳ میلیون تومانبرای آثار برگزیده دوم و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون تومان برای آثار برگزیده سوم اعلام کرد.
 
اصالت‌فر درباره نحوه ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه ماه نیز گفت: آثار ارسالی با حجم بالا باید به صورت فایل zip و در صورتی که حجم فایل ارسالی بیش از ۵۰ مگابایت باشد اثر در فضای اینترنتی آپلود شده و لینک دریافت اثر ارسال شود.
 
او گفت: در بخش انیمیشن و موشن‌گرافی فرمت mpeg و h ۲۶۴ و با اندازه ۱۰۸۰×۱۹۲۰ باشد و ارسال حداقل ۵ قطعه از اثر به همراه پوستر و شرح کوتاهی در رابطه با اثر الزامی است.
 
در بخش پوستر متقاضیان فایل خود را در اندازه ۷۰×۵۰ با مودرنگی (RGB) و رزولوشن dpi ۳۰۰ ارسال کنند.
 
اصالت فر گفت: فایل تصویری باید بافرمت jpEG و فایل‌های ویدئویی با فرمت mpag و فایل‌های صوتی با فرمت mp ۳ ارسال شوند، هر متقاضی می‌تواند در همه بخش‌ها شرکت کرده و در هر بخش سه اثر ارسالی داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: هنرمندان آثار خود را با تکمیل مشخصات فردی به دبیرخانه انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان کهکیلویه‌ و بویراحمد تحویل دهند و یا به شماره واتساپ ۰۹۱۲۰۸۴۱۸۰۶ ارسال کنند.

اصالت‌فر گفت: نشانی دبیرخانه استان کهکیلویه‌ و بویراحمد یاسوج، خیابان ارتش، فرماندهی سپاه فتح، ساختمان بسیج اقشار، طبقه اول، بسیج هنرمندان (انجمن فیلم) استان است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.