مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: از شرایط اصلی حضور در اعتکاف واکسیناسیون کامل دانشجویان است.

به گزارش روابط‌عمومی نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مرتضی جلیلی گفت: مراسم اعتکاف دانشجویان از ۲۶ تا ۲۸ بهمن‌ در مسجد نور ولایت در مجتمع حاج‌قاسم سلیمانی در سوهانک برگزار می‌شود.

ثبت‌نام در مراسم اعتکاف دانشجویی  تا ۱۵ بهمن‌ ادامه دارد و تعداد محدودی می توانند در آن شرکت کنند. 

او با تاکید بر این که حداکثر میزبان ۲۰۰ نفر از دانشجویان معتکف خواهند بود، گفت: با توجه به ظرفیت مسجد دانشگاه، ۱۰۰ نفر از دانشجویان دختر و ۱۰۰ نفر از دانشجویان پسر را میزبانی خواهیم کرد؛ چرا که به‌دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مجبور هستیم با ظرفیت محدود مراسم اعتکاف دانشجویی امسال را برگزار کنیم.

او گفت: یکی از شرایط اصلی برای حضور در مراسم امسال این است که دانشجویان حتماً هر ۳ دوز واکسن را تزریق کرده باشند و باید هنگام ثبت‌نام، تصویر کارت واکسن خود را بارگذاری کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
آمار این را بدهید که هر شخص فوت شده چند دوز واکسن زده بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
خیلی بی انصافیه... واکسن زده ها کرونا میگیرن، بستری میشن و میمیرن ولی باز گفته میشه واکسن بزنید تا کرونا را مهار کنیم. اگه کرونا با واکسن مهارشدنی بود، الآن باید به شرایط عادی برمیگشتیم. شکست پروژه واکسیناسیون برای مقابله با کرونا مثل روز روشنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
ای کاش بعضی از این کسانی که در اعنکاف شرکت میکنند : فقط 3 یا4 روز به یاد خدا نباشند بلکه 365 روز سال خدا رو در نظر داشته باشند.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
وسط کرونا میخوان اعتکاف بگیرن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
آره
آخرین اخبار