کارشناس مسائل تحریم گفت: آمریکا بیشتر از ایران به دلیل مسائل داخلی، پرستیژ بین‌المللی و صیانت از ابزار تحریم نیازمند توافق است.

باشگاه خبرنگاران جوان - مسعود براتی کارشناس مسائل تحریم گفت: رصد تاکتیک مذاکراتی آمریکایی‌ها در طول چند ماه گذشته، نشان می دهد که تاکتیک اصلی غرب تعجیل در روند مذاکرات است، شاید مهم‌ترین عملیاتی که آمریکایی‌ها دنبال می‌کنند، موضوع گریز هسته‌ای است . آنها می‌خواهند القا کنند که گریز هسته‌ای ایران نزدیک به صفر است. درحالی که یک مسئله کاملا غیرعلمی و دروغ است.

به گفته براتی، بایدن همان مسیر ترامپ را ادامه داده است. آمریکا بیشتر از ایران به دلیل مسائل داخلی، پرستیژ بین‌المللی و از همه مهم‌تر صیانت از ابزار تحریم نیازمند توافق است.  آمریکایی‌ها هیچ‌گاه بنا ندارند تحریم‌ها را کنار بگذراند و فکر می‌کنم افرادی مثل نفیو در کنار افرادی مثل خانم رزنبرگ در وزارت خزانه‌داری و دیوید کوهن معاون ویلیام برنز در سازمان سیا CIA، می‌توانند مثلث اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران باشند.

دور هشتم مذاکرات هسته‌ای در وین برای لغو تحریم‌ها روز جمعه به طور موقت متوقف شد و هیئت‌های مذاکره کننده برای مشاوره و اتخاذ تصمیمات سیاسی به پایتخت‌ها بازگشته‌اند.

انریکه مورا، هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا گفته است: «مذاکرات به زودی از سر گرفته می‌شود.»


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
آمریکا کلا" نیازمند است... !!
فقط با قلدر بازی و جلادی و زورگویی و ... و ... و ... و ... و ...
سالیان سال هست که این موضوع را از کل دنیا پنهان کرده..!!!!!!!! ،

اما در کل دنیا ، اسرائیل این ضعف را کشف کرد و امریکا و آمریکایی را به اسارت گرفت... ( قانون جذب..!)
البته برای همین هم هست که به بردگی و اسارت آنها در آمده ،

و تا اکنون هر دو با هم به جنایتها ادامه می دهند...



یا حق
آخرین اخبار