برگزاری آیین اختتامیه هشتمین هفته فیلم و عکس اهواز

آیین اختتامیه هشتمین هفته فیلم و عکس اهواز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و تعدادی از پیشکسوتان و علاقه‌مندان به حوزه سینما برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: از گذشته تاکنون قهرمانان زیادی در کشور داشته ایم که باید این شخصیت‌ها را زنده نگه داریم تا آیندگان و نسل‌های آینده از آن‌ها درس ایثار، گذشت، فداکاری و اخلاق را یاد گیرند.

به گفته محمد جوروند ساخت فیلم و نوشتن فیلم نامه‌هایی با موضوع قهرمانان ملی که گاهاً شهرت جهانی دارند مانند حاج قاسم سلیمانی خوب است و پیشنهاد می‌شود فیلمسازان به این سمت و سو حرکت کنند.

مدیر انجمن سینمای جوان اهواز می گوید: آثار ارائه شده در این دوره مجموعه‌ای از آثار هنرآموختگان جدید و قدیم انجمن بودند که در کنار یکدیگر به این دوره رونق بخشیدند.

مهدی کیخایی گفت: اولین دوره هفته فیلم و عکس است که در سطح شهر برگزار می‌شود. دوره‌های گذشته در محل انجمن سینمای جوان یا در یک سینما برگزار می‌شد، اما در این دوره ۴ مجموعه فرهنگی هنری میزبان برگزاری این رویداد بودند.

از حامیان برگزاری برنامه، مدرسان انجمن سینمای جوان طی یکسال گذشته، مجریان کارگاه‌های نقد و بررسی و همچنین از مجید رمضان پور به پاس بیش از ۳ دهه تلاش در عرصه فیلم و عکس استان تقدیر شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.