رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ فقره پرونده از موجودی پرونده‌های استان کسر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی گفت: با وجود مشکلات متعدد از جمله کمبود شعبه و نیروی انسانی، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ فقره پرونده از موجودی پرونده‌های استان کسر شده است.

به گفته رئیس کل دادگستری خوزستان تجلیل از قضات به منزله تقدیر از زحمات کارکنان اداری نیز هست و اگر این قضات توانسته اند موفق باشند، قطعا عملکرد خوب همکاران اداری در این مقوله موثر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی می گوید: خوزستان از مشکلات متعددی برخوردار است که میزان وقوع آسیب‌های اجتماعی و جرائم را افزایش می‌دهد و به همین مراتب پرونده‌های بیشتری در محاکم قضایی تشکیل می‌شود این در حالی است که حتی فضای کافی برای تاسیس شعب جدید در اختیار نداریم و از سوی دیگر به صورت مرتب با تقاضای خروج قضات باسابقه و باتجربه از استان مواجه هستیم.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: بیشتر سرقت‌های خرد در استان توسط معتادین انجام می‌شود و چنانچه اردوگاه ماده ۱۶ در استان راه اندازی شود، زمینه نگهداری و درمان سالانه تا دو هزار نفر از این افراد فراهم می‌شود که این امر می‌تواند ضمن کاهش جرائم، به بهبود کیفیت اجتماعی مردم استان و صیانت از خانواده‌ها نیز کمک کند.

به گفته او به همه کارکنان دستگاه قضایی استان که همانند دوران دفاع مقدس جهادگرانه تلاش می‌کنند، می‌بالم و برای همه شما آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

از زحمات و خدمات ۱۵ ساله محمود پورمحمدی رئیس سابق واحد ارزشیابی قضات دادگستری استان خوزستان تقدیر و علیرضا عبادی نیا و حسن مرادی با حفظ سمت به عنوان نماینده دادسرای انقلاب در امور ارزشیابی قضات معرفی شدند. همچنین ۲۶ نفر از قضات برتر استان با اهدای لوح تقدیر، از آنان قدردانی شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: صدور حکم ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.