معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: جایگاه گردشگری شهرستان سرعین نیاز به تقویت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - رضا قاسمیان گفت: شهرت و آوازه سرعین در حوزه گردشگری در سطح ملی و حتی بین‌المللی زبانزد عام و خاص است و بهتر است در ابعاد مختلف این توانمندی‌ها در بخش گردشگری معرفی شده تا شناخت بیشتری در این زمینه برای علاقه‌مندان فراهم آید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در آئین معارفه سرپرست فرماندار جدید شهرستان سرعین گفت: شهرت و آوازه سرعین در حوزه گردشگری در سطح ملی و حتی بین‌المللی زبانزد عام و خاص است و بهتر است در ابعاد مختلف این توانمندی‌ها در بخش گردشگری معرفی شده تا شناخت بیشتری در این زمینه برای علاقه‌مندان فراهم آید.

او می گوید: هر چند در ۲ سال اخیر بحث کرونا به حوزه گردشگری و حضور مسافران لطمه و صدمه وارد کرده اما انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۱ بخش عظیمی از نارسایی‌ها در این زمینه برطرف و با تلاش مسافران، گردشگران و همکاری خوب سرمایه‌گذاران در این بخش بتوان به رونق این صنعت پردرآمد کمک کرد.

به گفته معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بسیاری از کشورهای دنیا با رویکرد اقتصادی از صنعت گردشگری برای توسعه همه‌جانبه استفاده می‌کنند که ما نیز می‌توانیم متناسب با شرایط فرهنگی، اجتماعی و بومی خود پذیرای گردشگران و مسافران بوده و از این محل منابع اقتصادی مطلوبی را کسب کنیم.

قاسمیان گفت: انتظار می‌رود اهالی سرعین در کنار سرمایه‌گذاران به ویژه صاحبان هتل، آبدرمانی‌ها و مجموعه‌های تفریحی و توریستی بتوانند با رفتار و سلوک اجتماعی مناسب زمینه جذب و ترغیب گردشگران را به این شهر معروف فراهم کنند.

او از فرماندار جدید سرعین خواست تا برای فصول گردشگری پیش رو برنامه‌ریزی‌های مناسبی را در افزایش ظرفیت پذیرش مسافران و گردشگران فراهم کرده و در این زمینه از تجربیات گذشته بیشتر استفاده کنند.

در این مراسم باقر باقرزاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهر توریستی سرعین معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.