اجرای پویش پرچم افتخار، به‌نام شهید اقتدار در البرز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: برگزاری پویش پرچم افتخار، به نام شهید اقتدار از محوری‌ترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان برای بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز -سلیمان رستمیان گفت: مردم ایران با توکل به خدا، مجاهدت، اتحاد و هم‌دلی و با رهبری امام خمینی (ره) نقطه‌ی عطفی در تاریخ ایران به وجود آوردند که باید در جهت بزرگداشت آن تلاش کرد.

او می گوید: هدف از بزرگداشت ایام دهه فجر باید انتقال پیام‌ها و دستاورد‌های انقلاب به مردم به ویژه نسل جوان و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان این راه و تجدیدعهد و میثاق با آنان باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرزعنوان کرد: برگزاری مراسم‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه‌فجر باید با مشارکت حداکثری مردم به‌ویژه ایثارگران باشد، چراکه با حضور مردم بود که شاهد به ثمر نشستن انقلاب بودیم، حمایت مردم از نظام اسلامی دستاورد‌های فراوانی را برای کشور به همراه داشته و خواهد داشت.

رستمیان گفت: ایثارگران سرمایه‌ها و نماد ایثار و مقاومت این کشور هستند و باید مانند همیشه نقش‌آفرینی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرزمی گوید: بنیاد به‌عنوان نهادی برخاسته از دل انقلاب باید پرچم‌دار اجرای برنامه‌های دهه فجر باشد، لذا در این راستا با برگزاری جلسات متعدد و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، برنامه‌های متنوعی را با مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی به اجرا درخواهد آورد.

او می گوید: مراسم میهمانی لاله‌ها به‌عنوان محوری‌ترین برنامه بنیاد البرز برای بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر روز پنج شنبه ۱۴ بهمن ماه از ساعت ۱۵:۳۰ به‌طور همزمان در ۱۵۷ گلزار شهدای استان برگزار و مراسم متمرکز استانی نیز در گلزار شهدای امام‌زاده محمد (ع) کرج برگزار خواهد شد.

رستمیان گفت: این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین لشگری و استانی و مردم شهیدپرور برگزار و مردم و مسئولین ضمن ادای احترام به مقام شهیدان والامقام، مزار شهدا را غبارروبی و عطرافشانی و گلباران کرده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

انتهای یپام /ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.