رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۵ هزار برنامه در قالب ۳۰۰ عنوان برنامه در استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: به منظور گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های پیش بینی شده در این دهه ۲۵ کمیته تشکیل و وظایف کمیته‌ها مشخص و به اعضای کمیته‌ها ابلاغ شده است.
 
او ایام دهه فجر امسال را بهترین فرصت برای تبیین و تبلیغ دست آورد‌های نظام اسلامی در عمر پر برکت ۴۳ ساله انقلاب دانست و گفت: اصحاب رسانه و قلم، خدمات نظام اسلامی در چهار دهه اخیر را برای مردم تبیین و اطلاع رسانی کنند.
 
خاضع با بیان اینکه در دهه فجر امسال از ۵۴۰ کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی می‌شود گفت: تجدید میثاق مسئولان و مردم با شهدای انقلاب اسلامی در ساعت ۹:۳۰ روز ۱۲ بهمن، رژه خودرویی و موتوری، نواختن زنگ انقلاب از برنامه‌های نخستین روز از دهه فجر در استان است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری میهمانی لاله‌ها در روز ۱۴ بهمن، برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر انقلاب از دیگر برنامه‌های دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد و گفت: جشنواره‌های متعددی از جمله صدای پای انقلاب، جشنواره فیلم فجر، جشنواره موسیقی و سرود‌های انقلاب در دهه فجر امسال نیز برگزار می‌شود.
 
او از برگزاری رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری همایش نقش مساجد در پیروزی انقلاب، همایش نقش زنان در انقلاب، پویش هر خانه یک پرچم، پویش انقلاب ۱۴۰۰ و من انقلابی هستم در ایام دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد نیز برگزار می‌شود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری محافل انس با قرآن و میز‌های خدمات رسانی، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از طرح ها‌ی عمرانی و اقتصادی را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و گفت: در دهه فجر امسال از مخترعان و مبتکران هم تجلیل می شود.
 
خاضع از نورافشانی و تکبیر بانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن در سراسر استان خبر داد و گفت: در خصوص جشن روز ۲۲ بهمن منتظر تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا در خصوص برگزاری مراسم روز ۲۲ بهمن هستیم.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.