فزونخواه: احتمالا سال آینده بیش از ۱۰۰ تیم در بدنسازی شرکت کنند

سرپرست انجمن بدنسازی گفت: اگر برنامه‌ای که سازمان لیگ تنظیم کرده است را اجرا کنیم، احتمالا سال آینده بیش از ۱۰۰ تیم در لیگ بدنسازی باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان - امروزه در بسیاری از رشته‌های ورزشی موضوع دوپینگ و استفاده از مواد ممنوعه بسیار مهم است. به طوری که مسئولان فدراسیون‌های مختلف ورزش کشور در صدد جلوگیری از این مواد ممنوعه برای ورزشکاران خود هستند. رشته پرورش اندام و بدنسازی یکی از این رشته‌های ورزشی است که در آن وجود مواد ممنوعه بسیار زیاد است و مدیران این رشته در کشورمان می‌خواهند تا جایی که امکان دارد از استفاده این ماده ممنوعه جلوگیری به عمل آورند.

پژمان فزونخواه سرپرست انجمن بدنسازی گفت: برگزاری مسابقات لیگ بدنسازی برای ما هم می‌تواند فرصت و هم تهدید باشد. از آنجا که یکی از مشکلات اصلی ورزش‌های حرفه‌ای مانند بدنسازی که درگیر برگزاری لیگ هستند، استفاده بیش از حد از مواد ممنوعه است. در لیگ با توجه به فشاری که روی ورزشکاران وجود دارد اگر نتوانیم استفاده از مواد ممنوعه را کنترل کنیم قطعا می‌تواند ضربه بدی وارد کند. امیدوارم نصیرزاده (رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی) به آن قولی که در بحث دوپینگ داده است پایبند باشد و تا آنجا که امکان دارد از مواد ممنوعه جلوگیری کند. اگر این روند جلو برود به نظر من لیگ موفقی خواهیم داشت، در غیر این صورت اتفاق بدی برای ورزش ما رخ خواهد داد. همچنین از ورزشکاران خواهش می‌کنم لیگ را به عنوان یک جریان خیلی جدی مسابقه‌ای در نظر نگیرند و همین که در کنار یکدیگر قرار دارند و ورزشی انجام می‌دهند پرداخته شود.

احتمالا سال آینده بیش از ۱۰۰ تیم در بدنسازی حضور داشته باشند

امسال ۲۰ تیم در لیگ حضور دارند و اگر بتوانیم برنامه‌ای که سازمان لیگ تنظیم کرده است را اجرا کنیم سال آینده شاید بیش از ۱۰۰ تیم در لیگ پرورش اندام داشته باشیم. به نظر من باید بیشتر به رشته هایی، چون فیتنس چلنج توجه کنیم، زیرا رقابت در آنجا نسبت به سایر ورزش‌ها سالم‌تر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار