رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری مراسم تجلیل از چهره‌های قرآنی در دهه فجر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  سیدامیرعباس جلالی با بیان اینکه یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های قرآنی این ایام برپایی محافل انس با قرآن است، گفت: در این ایام هم محافل انس با قرآن با تلاوت قاری بین‌المللی قرآن و هم قاریان برجسته استانی و شهرستانی برگزار خواهیم کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس، با بیان اینکه سیدمصطفی حسینی، قاری بین‌المللی کشورمان از استان قزوین در این ایام میهمان استان فارس خواهد بود، گفت: نخستین محفل انس با قرآن با تلاوت سیدمصطفی حسینی در سه‌شنبه، ۱۲ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر علی بن حمزه (ع) برگزار خواهد شد.

او گفت: این مراسم همراه با تجلیل از چهره‌های قرآنی فارس شامل پیشکسوتان قرآنی، مربیان، تأثیرگذاران برنامه‌های قرآنی شهر و استان و رتبه‌های ممتاز مسابقات قرآن اوقاف است.

جلالی گفت: سیدمصطفی حسینی این قاری برجسته کشوری ۱۳بهمن در شهرستان کازرون و ۱۴ بهمن در شهرستان‌های مرودشت و ارسنجان و ۱۵ بهمن در شهرستان‌های کوار و جهرم به تلاوت آیات وحی خواهد پرداخت.

او گفت: این محافل قرآنی با همکاری مشترک اوقاف، تبلیغات اسلامی، شهرداری شیراز، آموزش و پرورش و صدا و سیما برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار